Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fantasyroll (10 pers)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fantasyroll (10 pers)

1 2 3 ... 5 6 7 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Airi
Elev

Avatar


Måste nog tyvärr hoppa ur rollet, det blir för mycket annars.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2Fproxy%2FUcT8skg-lKDQt3QqZyFGBf5bGHAK0OQJyZZQ0H7n4wwSMh2Q-kLtgV5cYVircf4FSzSRHTuqVHzZj7kLLJXzl69BpUfQ0S6Od9FG-R1h-VBe9uQ3JSS2TOS111s6GjXe1d_DVugVsvErlj-JnOHTABcx84U

26 okt, 2014 10:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Airi:
Måste nog tyvärr hoppa ur rollet, det blir för mycket annars.
OK, synd

26 okt, 2014 10:56

Suddan_10
Elev

Avatar


(I vilken miljö ligger byn?)
~Tasha~

Jag tar ett fastare tag i Kimeras päls. Om hade varit en vanlig vampyr så skulle jag inte kunna rida på min varg, men då hade jag ju ändå kunnat flyga. tänker jag bistert. "Är vi inte framme snart Kimera?" frågar jag henne för att få något annat att tänka på. "Jo, jag ser byn." svarar hon efter en stund.

http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif

26 okt, 2014 12:00

Borttagen

Avatar


"Wow är du också på väg till människobyn?!" säger jag till flickan med det blåa håret. "och Rickard är mitt namn, men kalla mig för" jag avbryts av att en annan flicka som tjuvlyssnat på samtalet, jag drar dolken ur slidan och sätter den mot hennes strupe innan hon hinner reagera.
"Vem är du?"

26 okt, 2014 12:18

Detta inlägg ändrades senast 2014-10-26 kl. 15:32
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


~Amikisy~
Jag drar snabbt efter andan när jag känner den kalla metallen mot min strupe.
"Amikisy de Mali" flämtar jag fram. "Kan du sänka dolken?"

26 okt, 2014 12:33

Suddan_10
Elev

Avatar


~Tasha~

Jag tittar framför mig och ser en liten by. Plötsligt ser jag något mer: några varelser som ser ut att prata. "Ser du?" frågar jag min vita varg. "Japp!" svarar hon. "vi ser efter vad de gör." hon börjar springa så snabbt att jag nästan ramlar av. När vi kommer närmare ser jag att det är två flickor och något som kunde vara en pojke.

http://38.media.tumblr.com/a8a8f09a7a115b4dcc54a9bf710fe036/tumblr_nabhimIGDo1suyqwko1_400.gif http://31.media.tumblr.com/78153583676f0c7a48014119727b2ac9/tumblr_n2i6jjpCcm1rk4afvo4_400.gif

26 okt, 2014 13:26

Detta inlägg ändrades senast 2014-10-27 kl. 18:55
Antal ändringar: 1

Isabelle Granger
Elev

Avatar


~Shimizu~
Jag flyger ner och puttar bort pojken som håller en kniv mot Amikisys hals, och flyger upp i luften med henne.
"Rör henne inte"fräser jag till pojken.
Sedan flyger jag långsamt ner till pojken. En flicka står bredvid honom.
"Vilka är ni?" Frågar jag misstänksamt.

26 okt, 2014 14:56

Kallamina
Elev

Avatar


"Bry dig inte om det du," Säger jag till svar på flickan som precis kom, "Jag vill bara ha lite sällskap och förresten om du inte ser vad jag är så behöver du inte veta!" Jag känner mig lite snorkig, men flickan som kom ser så elegant ut och jag liknar inte ens det jag är!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F46%2F7d%2Fe5467d0ebe75deb242ea7794f653c75f.gif

26 okt, 2014 15:00

Borttagen

Avatar


~drakögat~
"Mitt namn är Rickard, och jag vet inte vad hon heter" sa jag bittert till de två flickorna, det gjorde ont på högra axel efter den ena flickans knuff.
"och vilka är ni?"

26 okt, 2014 15:45

Miyu
Elev

Avatar


Sebastian:
*Jaha, vad har hänt där borta?* undrar jag medans jag går på stigen som leder tillbaka till min by. Det står en grupp främlingar på vägen och jag är inte jätte pigg på att höra ännu en irriterande diskussion. Dessutom så ser de inte ut som några vanliga människor. *undrar om de är någon maskerad eller cirkus. Äh, jag hår dit och frågar*
" Hallå där borta! Vad är set som händer?" Ropar jag. När jag kommer närmare så ser jag att det inte är några kostymer, vingarna är äkta.

Livet kan gå skit, men jag hoppas att det finns NÅGOT på vägen som gör ditt bagage lättare. En vän, en familj eller en fandom. Allt är värt mycket för den som bryr sig.

26 okt, 2014 16:42

1 2 3 ... 5 6 7 ... 10 11 12

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Fantasyroll (10 pers)

Du får inte svara på den här tråden.