Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
Jag började äta och kollade mig omkring.
- Lessi kom och gör mig sällskap, sa jag och log glatt.
Jag log.
19 sep, 2014 14:07
|
|
Borttagen
|
Lessi kolade upp ur sin bok hon hade hämtat innan och la tyst märket och la boken på gömstället igen och gick tyst emot hans bord men snapade åt sig ett äpple på vägen och satt sig sakta ner på stolen, hennes blick höll koll på Maria det såg synligt men hon vågade inte kolla Maria i ögonen sen kolalde hon bort igen
19 sep, 2014 14:43
|
|
Borttagen
|
Jag log.
- Är allt bra? frågade jag.
19 sep, 2014 15:47
|
|
Borttagen
|
Lessi kollade snart på hoonm. "jadå." Sa hon lugnt och log till bara och tog tyst en liten tugga av sitt äpple. Hon hade inte fått mat på 2 dagar det var sanningen eftersom pengarna hade inte räckt men nu ikväll kunde hon ialla flal få mat på bordet.
19 sep, 2014 19:24
|
|
Borttagen
|
- Så bra då, sa jag och fortsatte äta.
- Vem har lagat maten? frågade jag.
19 sep, 2014 19:28
|
|
Borttagen
|
Lessi tänkte lite "Maria, denna gången annars brukar jag göra det ibland. Men serverar mest och oftast äcklen som ska ta på en." sa hon och kollar på honom nu
19 sep, 2014 19:39
|
|
Borttagen
|
- Du får hälsa henne att det var riktigt gott, sa jag och log.
19 sep, 2014 19:40
|
|
Borttagen
|
Lessi log. "hon hörde det man ser det på hennes leende emot min pappa." Sa hon och flinade lite grann och kollade snabbt på honom nu. "Du borde resa hempt direkt efter du e klar mörkret intar snart och då kommer fyllon." Sa hon
19 sep, 2014 19:43
|
|
Borttagen
|
- Tror du inte jag klarar mig mot fyllon? frågade jag retsamt.
19 sep, 2014 19:47
|
|
Borttagen
|
Lessi flinade lite grann emot honom. "jodå! Men jag tänker mer så du slipper." sa hon och kollade på hoonm. "Plus vi stänger snart med"sa hon
19 sep, 2014 19:48
|
Du får inte svara på den här tråden.