Prs mellan Elsa Gryffindor
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Elsa Gryffindor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vinkade hejdå och tog mina grejer.
17 sep, 2014 11:57 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Jag klev av tåget och ut på perrongen, jag andades in den svala luften och vände mig sen mot mina vänner.
17 sep, 2014 11:58 |
|
Borttagen
|
Jag hade gått och satt mig i en vagn.
17 sep, 2014 11:59 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
17 sep, 2014 12:01 |
|
Borttagen
|
Jag satt själv.
17 sep, 2014 12:02 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
Vi kom fram till en vagn där Felix satt helt ensam,
- Kan vi inte sitta någon annan stans att sitta, sa Shara och drog lite i armen på min klädnad, - Var inte larvig nu Shara, sa jag och hoppade upp i vagnen.
17 sep, 2014 12:05 |
|
Borttagen
|
Jag struntade i Shara och kollade ut genom fönstret.
17 sep, 2014 12:06 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
17 sep, 2014 12:28 |
|
Borttagen
|
- Hej, sa jag.
17 sep, 2014 12:29 |
|
Elsa Gryffindor
Elev |
17 sep, 2014 12:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen