Alien & Beben (Privat rollspel)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag drar håret bak med fingrarna. När pizzorna tillslut är klara får jag dem i en kasse, och jag går ut igen.
16 aug, 2014 00:40 |
|
Beben
Elev |
Efter att jag har irrat omkring efter en buss i ett tag kommer det ut någon från en pizzeria, det var samma kille som inne på skoaffären.
Seriöst, varför stöter vi alltid på varandra? Han måste ju tro att jag är värsta stalkern eller något.. 16 aug, 2014 00:44 |
|
Borttagen
|
Jag undrar om den där tjejen vet vem jag är, hon verkar ju följa efter mig ... eller så kanske det bara var en slump.
16 aug, 2014 00:49 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 00:51 |
|
Borttagen
|
Jag går långsamt i motsatt håll som henne, försöker dölja mitt välkända ansikte lite i jackan.
16 aug, 2014 00:55 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 00:57 |
|
Borttagen
|
Jag stannar plötsligt, jag måste fråga henne.
"Hej! Följer du efter mig eller något?" Ropar jag lite halvhögt. 16 aug, 2014 00:59 |
|
Beben
Elev |
Jag hör hur killen ropar åt mig. "Nej, varför skulle jag göra det?" topade jag tillbaks.
Hans röst.. Jag vet nog varför han tror att jag följer efter honom. 16 aug, 2014 01:00 |
|
Borttagen
|
Jag rycker lite på axlarna. Då vet hon nog inte vem jag är, bra.
"Bara att du dyker upp lite överallt" 16 aug, 2014 01:03 |
|
Beben
Elev |
16 aug, 2014 01:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Alien & Beben (Privat rollspel)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen