Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

1 2 3 ... 5 6 7 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Är du fortfarande ledsen?" frågade Omar försiktigt. Han kramade mig hårt.

31 jul, 2014 18:34

Borttagen

Avatar


Jag nickade.
- Nu har jag bara Kevin, Liam och Lukas kvar, sa jag och lutade mig mot Ogges axel.
Han höll om mig och pussade mig på huvudet.

31 jul, 2014 18:35

Borttagen

Avatar


Jag nickade. Omar pussade mig lätt på munnen och kramade mig.

1 aug, 2014 06:53

Borttagen

Avatar


- Vi borde gå mina bröder är säkert oroliga för mig, sa jag.

1 aug, 2014 08:22

Borttagen

Avatar


"Okej", sa jag. "Kul att ni var här lite i alla fall!"

1 aug, 2014 08:23

Borttagen

Avatar


Jag nickade och gick till hallen med Ogge.
Vi sa hejdå och gick hem till mig.

1 aug, 2014 08:26

Borttagen

Avatar


"Det var kul att dem kom", sa Omar och jag nickade. Vi datt båda i min säng när han lutade sig fram för att kyssa mig. Vi låg i sängen och kysstes.

1 aug, 2014 08:29

Borttagen

Avatar


Jag kramade Ogges hand och vi gick in.
- Julia, sa Lukas argt.
Jag kollade ner på golvet.
- Du får aldrig springa bort så där, sa Lukas argt.
- Jag lovar, sa jag tyst.

1 aug, 2014 08:32

Borttagen

Avatar


Jag satte mig upp i sängen igen.
"Jag älskar dig", sa jag tyst.
"Och jag dig", svarade Omar. Han såg att jag var ledsen och drog sig närmare. "Vad är det?"
Jag var tyst ett litet tag. Sedan svarade jag.
"I skolan. Det var en kille som frågade chans, men jag sa att jag redan var ihop med någon men han kysste mig. Han höll fast mig fast jag ville bort."

1 aug, 2014 08:35

Borttagen

Avatar


Lukas kramade om mig.
- Älskade lillasyster, sa Lukas.
Jag log.
- Jag och Ogge går upp på mitt rum, sa jag.
Lukas nickade.
Jag drog med mig Ogge till mitt rum.
- Julia kom här, sa Ogge.
Jag satt mig ner i hans knä.
Han kysste mig och jag besvarade kyssen.

1 aug, 2014 08:38

1 2 3 ... 5 6 7 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]

Du får inte svara på den här tråden.