Prs med Clara Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Clara Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clara Malfoy
Elev |
7 jun, 2014 16:57 |
|
Lele
Elev |
(Får jag komma på ett sätt att komma in i Hufflepuffs uppehållsrum?)
Mama, kudos for saying that. For spilling.
7 jun, 2014 16:58 |
|
Clara Malfoy
Elev |
7 jun, 2014 16:59 |
|
Lele
Elev |
(Då tar jag sättet som jag och min kompis kom på)
Vi gick en stund sen kom vi fram till en soptunna. Prefekten hoppade ner i soptunnan och försvann men det fanns en botten där. Jag följde efter. Kan andra än elever i hufflepuff komma in här? Frågar jag. Nej, det är en förtrollning på soptunnan så bara elever från hufflepuff kan komma in här sa prefekten Mama, kudos for saying that. For spilling.
7 jun, 2014 17:02 |
|
Clara Malfoy
Elev |
7 jun, 2014 18:40 |
|
Lele
Elev |
Killarnas sovsal är där och tjejernas sovsal är där sa prefekten och pekade
Mama, kudos for saying that. For spilling.
8 jun, 2014 09:06 |
|
Clara Malfoy
Elev |
Kära mamma
Jag hamnade i Slytherin, precis som ni med gjorde. Hoppas ni är glada över det. Jag har det fint här, och godiset var jättegott. Jag kommer skriva ett brev i veckan och hoppas verkligen att ni ger Sauron mat när han kommer med breven. /Jag
8 jun, 2014 09:22 |
|
Lele
Elev |
8 jun, 2014 09:30 |
|
Clara Malfoy
Elev |
8 jun, 2014 09:31 |
|
Lele
Elev |
8 jun, 2014 09:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen