Alexandra Hagström och Alien prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Alexandra Hagström och Alien prs
|
Borttagen
|
3 jun, 2014 21:45
|
|
Borttagen
|
Jag kramar tillbaka.
( Kan inte du typ ta upp några bilder och kolla på dom)
3 jun, 2014 21:46
|
|
Borttagen
|
(Suree)
Jag ser oroligt henne i ögonen, sedan ner på bilderna. Jag tar dem i mina händer.
3 jun, 2014 21:47
|
|
Borttagen
|
Jag sa fortfarande inget det gick inte jag kunde inte säga något.
3 jun, 2014 21:48
|
|
Borttagen
|
Det är verkligen hemskt, vad är det för fel på henne pappa?!
3 jun, 2014 21:50
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot hans axel.
3 jun, 2014 21:51
|
|
Borttagen
|
"Jag är så ledsen för din skull, du förtjänar att ha det mycket bättre" säger jag lågt och lägger min arm tröstande om henne.
3 jun, 2014 21:53
|
|
Borttagen
|
Jag blundade.
- Jag föddes i fel familj, sa jag tyst.
3 jun, 2014 21:53
|
|
Borttagen
|
"Tänk inte så" säger jag.
3 jun, 2014 21:54
|
|
Borttagen
|
- Det är ju så jag föddes i fel familj, sa jag tyst.
3 jun, 2014 21:55
|
Du får inte svara på den här tråden.