(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
Jag log.
-Fråga om din snygga kärlek vill följa med, flinade jag.
2 jun, 2014 19:22
|
|
Borttagen
|
- Han ska dit, sade jag och skrattade.
2 jun, 2014 19:26
|
|
Borttagen
|
-Bra! Då får jag träffa honom!, sa jag och drog med mig Arw mot Pizzeran på andra sidan gatan.
2 jun, 2014 19:27
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
- Ja, mumlade jag och följde efter Oscar till pizzerian.
2 jun, 2014 19:29
|
|
Borttagen
|
Jag gick in på pizzerian.
-Hej vad vill ni beställa?, sa killen i kassan.
-Jag tar en Vesuvio, sa jag och såg sedan på Arw.
2 jun, 2014 19:32
|
|
Borttagen
|
- Jag med, sade jag och log mot killen i kassan.
2 jun, 2014 19:37
|
|
Borttagen
|
-10 minuter, mumlade han i kassan.
Jag nickade och satte mig vid ett bord för att vänta.
2 jun, 2014 19:40
|
|
Borttagen
|
Jag gick och satte mig brevid Oscar vid bordet.
2 jun, 2014 19:48
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Arw.
-Sååå..den där killen..Vad heter han?, sa jag
2 jun, 2014 19:50
|
|
Borttagen
|
- Det tänker jag inte berätta, sade jag och skrattade.
- Eller kanske om du berättar vem du gillar, sade jag.
2 jun, 2014 19:51
|
Du får inte svara på den här tråden.