PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice Weasley
Elev |
( ok nu hoppar vi till perrongen då och dem har inte sett varandra en och det var ett tag sen dem träffades... Jag vet kan det inte vara så att typ Rue sitter i en kupé och Fanny kommer in och frågar
" Kan jag sitta här..." Och hon liksom vist... Sen när dem ska presentera sig så Åhhhhh men jag träffade ju dig i Diagongränden)
17 maj, 2014 17:00 |
|
Borttagen
|
(Okej)
17 maj, 2014 17:01 |
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
" Okej ! " Säger mamma " Har alla med sig allting?" " Jaaaaa!" Säger alla med en München har frågat det minst en miljon gånger nu. " Jaja jag är bara orolig" Men gå på tåget nu och var försiktiga och sköt om er och AMY!!!! Sköt dig!" " Jaja..." Svarar hon Jag går och sätter mig i en tom kupé
17 maj, 2014 17:05 |
|
Borttagen
|
Jag snubblar över en trösken inuti tåget och sätter mig oskadat upp. Jag letar efter en kupé och till sist hittar jag en. Men där sitter det redan någon, så jag backar långsamt tills jag ser att det är tjejen från Diagongränden.
17 maj, 2014 17:07 |
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
Jag sitter med näsan i en bok och läser. Jag kollar upp utan för står en tjej. Jag känner igen henne men kommer inte på från vad... Fanny! " Hej!" Säger jag ( Snälla svara snart Harry-Potter-Bokslukaren!!!)
17 maj, 2014 17:12 |
|
Borttagen
|
"Hej!" ropar jag och kramar om Rue.
19 maj, 2014 21:11 |
|
Alice Weasley
Elev |
19 maj, 2014 21:13 |
|
Borttagen
|
Jag sätter mig bredvid Rue och ler glatt mot henne.
"Jag längtar såå!" ropar jag nästan. "Jag har övat trollformler hela sommaren, och... vad har du gjort?" 19 maj, 2014 21:14 |
|
Alice Weasley
Elev |
Rue:
" Inget särskillt ... Mest blivit retad av syskonen..." Säger jag " Fast jag längtar sååååå mycket!"
19 maj, 2014 21:16 |
|
Borttagen
|
"Jag med" säger jag, utan att andas medan jag pratar fort. "Det jag längtar mest efter är trollformlerna, och kvastflygningen... och QUIDDITCH!!! Det bästa som finns! Synd att första..."
Jag blir avbruten av Rue som ser ursäktande på mig. 19 maj, 2014 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen