Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Kampen om Glee {Prs}

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kampen om Glee {Prs}

1 2 3 ... 5 6 7 ... 28 29 30
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Jaha, undrar varför" säger Alex och försöker att inte skratta.

12 maj, 2014 15:54

Borttagen

Avatar


" Är det matten? Är det därför han vill ge dig kvarsittning?" Sa Saga. Hon hade ingenting med detta att göra men hon hoppades på att han skulle svara.

12 maj, 2014 15:56

Borttagen

Avatar


"Jag tror det ... så jag sprang bara" säger han och skrattar lite. "Hur arg var han?"
Han känner sig lite barnslig igen.

12 maj, 2014 15:57

Borttagen

Avatar


" Arg.. Men missa inte Glee bara.. För vi har Lennart nu, på idrotten.. Han ska vara vikarie " sa Saga

12 maj, 2014 15:59

Borttagen

Avatar


"Va?!" säger Alex och ser med stora ögon på Saga.
Han vet inte hur han ska göra, kanske skolka ... eller bara rymma igen om han skulle vilja ge Alex kvarsittning.

12 maj, 2014 16:02

Borttagen

Avatar


" Ja, Mr Coldbry vabbar.. Så Lennart sa att han kunde vara vikarie.. Så ja.. Lycka till " sa Saga och gick till sitt skåp.

12 maj, 2014 16:03

Borttagen

Avatar


Han suckar och går till sitt eget skåp. Alex tänker att han ändå ska gå till idrotten.

12 maj, 2014 16:05

Borttagen

Avatar


Saga lämnar matteboken i skåpet och tar med sig sin ryggsäck som kläderna ligger i, hon tar på sig sin jacka och låser skåpet.

12 maj, 2014 16:08

Borttagen

Avatar


Han tar sin väska och släpar den nästan i marken på väg till idrotten. Jag kommer dö, tänker han.

12 maj, 2014 16:10

Borttagen

Avatar


Saga ser Alex längre fram. Han är den enda som förstår henne så hon springer ikapp honom.
" Hej igen.." Sa hon.

12 maj, 2014 16:10

1 2 3 ... 5 6 7 ... 28 29 30

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kampen om Glee {Prs}

Du får inte svara på den här tråden.