Kampen om Glee {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kampen om Glee {Prs}
|
Borttagen
|
"Jaha, undrar varför" säger Alex och försöker att inte skratta.
12 maj, 2014 15:54
|
|
Borttagen
|
" Är det matten? Är det därför han vill ge dig kvarsittning?" Sa Saga. Hon hade ingenting med detta att göra men hon hoppades på att han skulle svara.
12 maj, 2014 15:56
|
|
Borttagen
|
"Jag tror det ... så jag sprang bara" säger han och skrattar lite. "Hur arg var han?"
Han känner sig lite barnslig igen.
12 maj, 2014 15:57
|
|
Borttagen
|
" Arg.. Men missa inte Glee bara.. För vi har Lennart nu, på idrotten.. Han ska vara vikarie " sa Saga
12 maj, 2014 15:59
|
|
Borttagen
|
"Va?!" säger Alex och ser med stora ögon på Saga.
Han vet inte hur han ska göra, kanske skolka ... eller bara rymma igen om han skulle vilja ge Alex kvarsittning.
12 maj, 2014 16:02
|
|
Borttagen
|
" Ja, Mr Coldbry vabbar.. Så Lennart sa att han kunde vara vikarie.. Så ja.. Lycka till " sa Saga och gick till sitt skåp.
12 maj, 2014 16:03
|
|
Borttagen
|
Han suckar och går till sitt eget skåp. Alex tänker att han ändå ska gå till idrotten.
12 maj, 2014 16:05
|
|
Borttagen
|
Saga lämnar matteboken i skåpet och tar med sig sin ryggsäck som kläderna ligger i, hon tar på sig sin jacka och låser skåpet.
12 maj, 2014 16:08
|
|
Borttagen
|
Han tar sin väska och släpar den nästan i marken på väg till idrotten. Jag kommer dö, tänker han.
12 maj, 2014 16:10
|
|
Borttagen
|
Saga ser Alex längre fram. Han är den enda som förstår henne så hon springer ikapp honom.
" Hej igen.." Sa hon.
12 maj, 2014 16:10
|
Du får inte svara på den här tråden.