Luna Lovegood åker till Sverige.
Forum > Harry Potter > Luna Lovegood åker till Sverige.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Ja det är awesome!
När jag först såg rubriken trodde jag att Evanna Lynch skulle komma... 13 dec, 2011 14:13 |
|
Boba
Elev |
Det tänkte jag också på när jag läste boken för första gången, jag kände mig också lite stolt då.
13 dec, 2011 14:16 |
|
Borttagen
|
J.K Rowling har valt Sverige för två saker i sina böcker vilket gör mig väldigt stolt
13 dec, 2011 16:50 |
|
inging
Elev |
Det var faktiskt coolt att hon gjorde det!!!!!!!!!!!
http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif 13 dec, 2011 16:58 |
|
Ginny00
Elev |
Det är grymt cooolt
13 dec, 2011 16:59 |
|
Hippogriffen
Elev |
Ja, det är helt AWESOME!
WolfSeeker5256 på Pottermore :) Läsa gärna min ff Ebonie Black [SV] 13 dec, 2011 17:08 |
|
Borttagen
|
Tycker jag också, blev himla glad när jag läste det
13 dec, 2011 20:18 |
|
Borttagen
|
Sen har vi ju en svensk drake med
Svensk kortnosing Så Sverige nämns två gånfer i böckerna XD 13 dec, 2011 20:20 |
|
Bellow
Elev |
Sverige, Sverige, Sverige. Det är ju bra att just vårt land i me i HP ♥ -.^
Join The Dark Side. NOW! ♆ 13 dec, 2011 20:47 |
|
Legolas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill bara säga att jag är väldigt stolt över att Luna Lovegood åker till SVERIGE för att leta efter skrynkelhorniga snorkackor. Nu tänker kanske ni "Men det är väl inget att vara stolt över?" Men jag tycker det är nåt att vara stolt över! Av alla hundratals länder valde hon Sverige! Det gör inget att det knappt är med alls, men från ögonblicket jag läste att hon åkte till Sverige var jag stolt!! JAAA, det är så fett himla coolt. Aso och när de liksom säger SWEDISH i fyran, den där asgrymma draaken. jag doog ![]() ![]() ![]()
bara så ni vet är jag nästan alltid oseriös
13 dec, 2011 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen