Vill någon rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 17:25 |
|
Borttagen
|
- Vad har jag missat? frågade jag och slängde upp bena på bänken.
19 maj, 2014 17:26 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 17:32 |
|
Borttagen
|
- Något som jag skulle ha nytta av? frågade jag och drog handen genom håret.
19 maj, 2014 17:33 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 17:35 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och granskade mina naglar.
- Jag hatar skolan, sa jag. 19 maj, 2014 17:36 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 19:20 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och började lyssna halvt på vad läraren sa.
19 maj, 2014 19:21 |
|
Lele
Elev |
19 maj, 2014 19:27 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och började arbeta.
- Miss Star du var sen igen, sa Läraren. - Ja och vad ska du göra åt det? frågade jag drygt. - Gå till rektorn nu, sa Läraren argt. Jag gick till rektorn. 19 maj, 2014 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen