Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 16:57 |
|
Lux
Elev |
Jag visste att jag skulle lämna mitt namn på en lapp. Mitt mål var att vinna hela trekampen. Förhoppningsvis skulle bägaren välja mitt namn.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:57 |
|
Borttagen
|
Jag la ner mitt namn i bägaren.
5 maj, 2014 16:57 |
|
Lux
Elev |
Jag fixade till mitt hår lite.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:58 |
|
Lele
Elev |
När jag var klar gick jag till uppehållsrummet och skrev ner mitt namn på ett pergament och gick sen ner till bägaren och la pergamentbiten där i
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 maj, 2014 16:58 |
|
Borttagen
|
Jag granskade min frisyr och fick ett utbrott för att det inte låg stilla.
5 maj, 2014 16:58 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 16:59 |
|
Lux
Elev |
Jag skrev mitt namn på en liten lapp med bläck. Med bestämda steg gick jag till bägaren och la självsäkert i den.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:59 |
|
Borttagen
|
- Det här kan inte vara sant det här vädret förstör min frisyr, skrek jag argt.
5 maj, 2014 17:00 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 17:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen