Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan Alicia Hagström och Neloon

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon

1 2 3 ... 5 6 7 ... 29 30 31
Användare Inlägg
Neloon
Elev

Avatar


Det var så svårt att inte få ett utbrott på honom efter det han hade gjort, jag kan inte fatta att han tror att han kan lösa allt med en kyss

4 maj, 2014 17:00

Borttagen

Avatar


Jag kollade på honom.
- Du ångrar verkligen dig eller hur? frågade jag.
- Ja jag ångrar mig så, sa Sirius.
- Okej jag ger dig en andra chans med sumpar du den så är det slut för gott, sa jag.
Sirius drog in mig i en kram och kysste mig.

4 maj, 2014 17:02

Neloon
Elev

Avatar


Jag blev illamående av hur slemmig typ Sirius är, jag brukade vara vän med honom men det är väldigt svårt att fortsätta vara det när jag vet vad han har gjort.

4 maj, 2014 18:51

Borttagen

Avatar


Jag kollade på Alison och log mot henne.
- Jag och Sirius är ihop igen, sa jag glatt.

4 maj, 2014 19:06

Neloon
Elev

Avatar


Jag var jätte glad att de var ihop igen men jag kunde inte undgå att tänka på att för en timme sedan så sa Alex han kan gå till helvetet och nu så gosar hon med honom
- Wow, vad kul! Sa jag

4 maj, 2014 21:20

Borttagen

Avatar


Jag började äta.
- Någon som var hungrig, sa Sirius och skrattade.
- Jättkul, sa jag surt.
Sirius kysste mig och och vi började hångla.

4 maj, 2014 21:36

Neloon
Elev

Avatar


- Gud, hörn inte här, sa jag äcklat till Alex och Sirius

4 maj, 2014 21:38

Borttagen

Avatar


- Vad, sa jag och skrattade.
Vi fortsatte och hångla.

4 maj, 2014 21:42

Neloon
Elev

Avatar


Jag lutade mitt huvud mot Remus
- Jag känner mig lite yr, sa jag till Remus
- Jag tror att jag ska gå till sängs, sa jag
- Jag följer med dig till uppehållsrummet, sa Remus och följde efter mig

4 maj, 2014 21:45

Borttagen

Avatar


Jag och Sirius gick till killarnas sovsal.
- Godnatt sötnos, sa Sirius och kysste mig godnatt.
Jag kysste tillbaka och gick in till tjejernas sovsal.
- Hur mår du Alison? Frågade jag oroligt.

4 maj, 2014 21:47

1 2 3 ... 5 6 7 ... 29 30 31

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon

Du får inte svara på den här tråden.