kampen mot umbrigd
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag rös till.
- Jag föddes i helt fel familj, sa jag. 1 maj, 2014 20:59 |
|
PPP
Elev |
1 maj, 2014 21:05 |
|
Borttagen
|
- Draco är den ända i min familj som bryr sig om mig, sa jag.
1 maj, 2014 21:06 |
|
PPP
Elev |
- Tur att någon bryr sig om dig, mumlade jag. Förresten, jag bryr mig om dig.
Vi hade helt glömt bort Harry.
1 maj, 2014 21:15 |
|
Borttagen
|
- Tack, sa jag och kramade om Bella.
1 maj, 2014 21:16 |
|
PPP
Elev |
Kramen gjorde mig glad, Alex var någon som gjorde mig glad. Jag kände mig otroligt väl till mods i just det ögonblicket. Just det ögonblicket var underbart.
1 maj, 2014 21:21 |
|
Borttagen
|
- Men vart är Ginny? frågade jag.
1 maj, 2014 21:21 |
|
Alvenia
Elev |
Jag bestämde mig att jag skulle gå och sitta med de andra för jag skulle bli galen om jag skulle sitta här med mina tankar under en timme.
- Ursäkta mig, kan jag få sitta med er, jag sitter helt ensam? Frågade jag osäkert de som satt i båset brevid. 1 maj, 2014 21:23 |
|
Borttagen
|
- Visst, sa jag glatt.
1 maj, 2014 21:23 |
|
PPP
Elev |
1 maj, 2014 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen