hogwarts-rollspel för alla♥
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > hogwarts-rollspel för alla♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pinkie Pie
Elev |
4 maj, 2014 15:03 |
|
Borttagen
|
- tack, sa jag och satt mig ner.
4 maj, 2014 15:04 |
|
Borttagen
|
Jag höll på att somna där jag satt. Dom andra var långt inne i en diskussion om vilken trollstavskärna som var bäst.
-eller hur Katniss? Sa Lily. -Visst är Fenixfläder bäst? -mmm... Mumlade jag. En flicka knackade på -kan jag sitta här? frågade hon. Jag såg min chans. -visst! Sa jag. -jag kan hitta någon annan kupé. Jag reste mig upp. Jag öppnade dörren till en annan kupé. Kan jag sitta här? Frågade jag. 4 maj, 2014 15:05 |
|
Borttagen
|
- Visst, sa jag glatt.
4 maj, 2014 15:05 |
|
Borttagen
|
-tack! Sa jag glatt och satte mig ner
4 maj, 2014 15:10 |
|
Borttagen
|
- Jag heter Alexandra Star, sa jag.
4 maj, 2014 15:10 |
|
Borttagen
|
-jag heter Katniss Fire, sa jag. Jag vände mig till killarna.
-vad heter ni? 4 maj, 2014 15:12 |
|
Pinkie Pie
Elev |
"Jag heter Cristian White" sa jag och log mot flickan som nyss hade kommit in i våran kupé och satt sig.
"Jag heter Lysander" sa Lysander och flinade.
4 maj, 2014 15:13 |
|
Borttagen
|
Jag tog upp min dagbok och började skriva.
4 maj, 2014 15:13 |
|
Borttagen
|
Jag log mot dom andra i kupén och började klia Fuzzy bakom örat.
-hörni, börja inte prata om trollstavskärnor, för då blir jag galen, sa jag och log ännu bredare. 4 maj, 2014 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen