Prs :3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs :3
|
Borttagen
|
Nu skulle Natasha säkert bli en typ fjortis och översittare och skit populär och så skulle hon glömma och skita i mig och jag skulle vara ensam, opopulär och mobbad. Jag sneglade lite mot Zacke och Julia och resten av deras gäng. Jag fick dåligt samvete för tanken jag hade fått tidigare under biologilektionen av någon anledning. Varför fick jag dåligt samvete för det? Varför hade jag överhuvudtaget tänkt så?
22 apr, 2014 22:55
|
|
Borttagen
|
Julia böjde sig fram och försökte kyssa mig.
" Inte nu!, sa jag ganska högt.
Jag hade ingen lust att kyssa henne nu. Jag visste inte varför, men av någon anledning så började mina känslor för Julia försvinna mer och mer.
22 apr, 2014 22:58
|
|
Borttagen
|
Jag tog en tugga från mitt äpple, men ville inte äta mer än det. Jag suckade och slängde min mat. Jag gick ut i solen och satte mig på samma bänk som tidigare. Solen brände skönt i ryggen.
22 apr, 2014 23:00
|
|
Borttagen
|
-Har du träffat nån annan eller!?, sa Julia
-Nej, jag har bara ingen lust, sa jag
Julia såg på mig. Jag såg ner på bordet.
-Du kan dra åt helvete! Det är slut mellan oss!, röt Julia och gick iväg.
22 apr, 2014 23:04
|
|
Borttagen
|
Ingen annan var ute, alla var inne och åt lunch. Jag kände en regndroppe på min kind, men brydde mig inte om att gå in. Det gjorde ingenting om jag blev lite blöt. Det var bara bra, så kanske jag blev sjuk och skulle vara tvungen att stanna hemma från skolan imorgon. Jag hade ingen lust att umgås med någon. Jag ville bara vara ifred. Inte för att någon ville vara med mig.
22 apr, 2014 23:09
|
|
Borttagen
|
Alla i coola gänget såg chockat på mig. Jag suckade bara och fortsatte sedan äta. På nåt konstigt sätt så blev jag glad av att det var slut mellan mig och Julia. Jag kände mig fri. Fri att göra vad jag ville. Jag reste mig upp och lämnade tallriken i disken, sedan gick jag ut ur matsalen.
22 apr, 2014 23:12
|
|
Borttagen
|
Jag tittade dystert ner i marken. Jag tyckte synd om Natasha. Man såg att Jeremy inte ens gillade henne, han brydde sig inte alls om henne.
Eller kanske jag bara inbillade mig för att jag var avundsjuk för att hon hade pojkvän. Kanske Jeremy gillade henne iallafall.
22 apr, 2014 23:15
|
|
Borttagen
|
Jag gick till skåpet och hämtade ciggarettpaketet igen. Jag gick till samma plats som förut och fick genast syn på den där tjejen. Mitt hjärta började bulta fort.
Jag såg bort mot henne.
22 apr, 2014 23:19
|
|
Borttagen
|
Jag märkte inte att Zacke kom ut. Jag var för insjunken i mina egna tankar.
22 apr, 2014 23:20
|
|
Borttagen
|
Jag struntade i att röka, jag la ner paketet i jeansfickan och gick bort mot henne. Jag var ovanligtvis nervös. Det var jag inte annars.
-Hej, sa jag
22 apr, 2014 23:22
|
Du får inte svara på den här tråden.