PRS med Diego
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Diego
|
Borttagen
|
Jag köpte en läsk och ett äpple och satte mig ensam vid ett bord.
17 apr, 2014 19:37
|
|
Borttagen
|
Jack slöt upp vid min sida när jag var på väg till lunchen.
"Det är skolbal på fredag vet du"
Sa han.
17 apr, 2014 19:38
|
|
Borttagen
|
Killen jag kände igen så mycket satte sig bredvid mig.
17 apr, 2014 19:41
|
|
Borttagen
|
"Är det ledigt här?"
Frågade jag eftersom det inte fanns något annat ledigt bord.
17 apr, 2014 19:42
|
|
Borttagen
|
17 apr, 2014 20:02
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig med Jack mitt emot mig.
17 apr, 2014 21:02
|
|
Borttagen
|
Jag stirrade på dem både.
Det var någonting med den andra killen också...
17 apr, 2014 21:10
|
|
Borttagen
|
Jag sneglade lite på henne. Varför stirrar hon? Hon kan omöjligt komma ihåg oss.
17 apr, 2014 21:13
|
|
Borttagen
|
"Ursäkta mig." Jag log ett litet leende och gick ut ur matsalen och slängde äpplet i en papperskorg.
17 apr, 2014 21:22
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot Jack.
"Vad är det med henne egentligen?"
17 apr, 2014 21:24
|
Du får inte svara på den här tråden.