Prs med Pinkie Pie
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Pinkie Pie
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Kul, sa jag glatt.
13 apr, 2014 22:35 |
|
Pinkie Pie
Elev |
13 apr, 2014 22:39 |
|
Borttagen
|
- Vet inte, sa jag.
13 apr, 2014 22:45 |
|
Pinkie Pie
Elev |
14 apr, 2014 10:31 |
|
Borttagen
|
- Några timmar bara, sa jag.
14 apr, 2014 13:09 |
|
Pinkie Pie
Elev |
14 apr, 2014 14:17 |
|
Borttagen
|
- Jag vet inte, sa jag.
14 apr, 2014 15:01 |
|
Pinkie Pie
Elev |
-Meh ståkmåns, sa jag till Julia *Blir smått iritterad*
*Får en idé och blir genast gladare* -Är det någon som har trollkarls-schack, vi kan ha en tunering?, sa jag entusiastiskt.
14 apr, 2014 15:09 |
|
Borttagen
|
- Nej det är ju så tråkigt, sa jag.
14 apr, 2014 15:24 |
|
Pinkie Pie
Elev |
14 apr, 2014 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen