Prs
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej,sa jag.
11 apr, 2014 17:11 |
|
Lele
Elev |
11 apr, 2014 17:12 |
|
Borttagen
|
Vad har vi för lektioner idag? Frågade jag.
11 apr, 2014 17:14 |
|
Lele
Elev |
11 apr, 2014 17:15 |
|
Borttagen
|
Okej,sa jag.
11 apr, 2014 17:15 |
|
Lele
Elev |
11 apr, 2014 17:17 |
|
Borttagen
|
Visst,sa jag och tog upp mitt schema.
Vi har trolldryckskonst,örtläta,spådomskons och bara en halvtimme trollformelära. 11 apr, 2014 17:18 |
|
Lele
Elev |
11 apr, 2014 17:19 |
|
Borttagen
|
Vilken lektion ser du mest fram emot,frågade jag.
11 apr, 2014 17:20 |
|
Lele
Elev |
11 apr, 2014 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen