Husets hemlighet {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Husets hemlighet {Prs}
|
Borttagen
|
Chris suckade djupt.
" Ska vi bo här?" Sa han.
" Ja! Det ska vi!" Sa Saga direkt
7 apr, 2014 13:35
|
|
Borttagen
|
Anton såg sig omkring huset var som en kopia av barnhemmet
7 apr, 2014 13:44
|
|
Borttagen
|
" Anton! Följ med så kollar vi runt " sa Saga och drog med sig Anton
7 apr, 2014 13:52
|
|
Borttagen
|
Anton följde med Saga han såg sig om
7 apr, 2014 14:28
|
|
Borttagen
|
Saga öppnade försiktigt dörren ner till källaren.
" Kom " sa hon sen och gick ner.
7 apr, 2014 15:21
|
|
Borttagen
|
Anton gick tveksamt efter Saga han tyckte inte om källarväningar
7 apr, 2014 15:28
|
|
Borttagen
|
" Wow, Anton! Det är ett barnrum här nere " sa Saga
7 apr, 2014 15:34
|
|
Borttagen
|
Anton såg på barnrummet det var läskit likt hans rum på barnhemmet då han bodde i ett rum i källaren
( det gamla huset kan vara ett gammalt barnhem)
7 apr, 2014 15:36
|
|
Borttagen
|
(Visst, det kanske kan ha varit Antons släkt som bodde på det barnhemmet, han kan spöka men när han mörker att Anton är hans släkt blir han snäll mot honom)
7 apr, 2014 15:38
|
|
Borttagen
|
7 apr, 2014 15:40
|
Du får inte svara på den här tråden.