TildeW & Perrie
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > TildeW & Perrie
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag åker hem, det tar bara några minuter.
2 apr, 2014 09:36 |
|
TildeW
Elev |
2 apr, 2014 09:38 |
|
Borttagen
|
Jag går in i lägenheten och låser upp.
2 apr, 2014 09:41 |
|
TildeW
Elev |
2 apr, 2014 09:43 |
|
Borttagen
|
Jag går in i min lägenhet.
2 apr, 2014 09:44 |
|
TildeW
Elev |
2 apr, 2014 09:44 |
|
Borttagen
|
Jag går in och sätter mig i soffan.
2 apr, 2014 09:45 |
|
TildeW
Elev |
2 apr, 2014 09:46 |
|
Borttagen
|
Jag sätter på teven.
2 apr, 2014 09:48 |
|
TildeW
Elev |
"Javisst" säger jag och kliver åt sidan.
Finn går in och tar av sig skorna. "Du har en stor villa" säger Finn.
2 apr, 2014 09:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen