Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan TildeW och Daemon Narcissus Malfoy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan TildeW och Daemon Narcissus Malfoy

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Draco lyssnar halvt om halvt om vad Dumbledore har att säga.
Han höll på och pratade med Blaise om quidditch.
Blaise ville prova ut för jagare detta året i Slytherinlaget.
Draco hann precis säga att han skulle fixa så att Blaise hamnade i laget när Dumbledore sade att det är dags för prefekterna att leda förstaårseleverna till sina sällskapsrum.

31 mar, 2014 23:39

TildeW
Elev

Avatar


Någon boxar till mig på armen. Jag skulle visa dom nya eleverna till sällskapsrummet. Trött börjar jag gå med dom små efter mig. Jag går in i någon samtidigt som jag gäspar. Jag tittar upp och ser att det är Draco jag gått in i.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fd55b08d684f7e37ae59041bfd04a8a68%2Ftumblr_o3df0yYd1O1sioaoho1_1280.gif

31 mar, 2014 23:42

Borttagen

Avatar


"Är du okej Kaylin?" frågar Draco oroligt.

31 mar, 2014 23:54

TildeW
Elev

Avatar


"Ja..Bara lite trött" säger jag.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fd55b08d684f7e37ae59041bfd04a8a68%2Ftumblr_o3df0yYd1O1sioaoho1_1280.gif

31 mar, 2014 23:55

Borttagen

Avatar


"Okej. Förstaårselever från Slytherin den här vägen." säger Draco och leder förstaårseleverna från Slytherin ut ur Stora Salen, svänger till höger, ned för två trappor till fängelsehålorna och går rakt framåt tills de hamnar framför en vägg.
"Är alla med mig?" frågar Draco.
Förstaårseleverna nickar.
"Detta är väggen till Slytherins sällskapsrum, här måste ni ha årets lösenord för att komma in. Årets lösenord är Slytherinare är Suprema."
Efter att ha sagt lösenordet gled väggen åt sidan.
Draco ledde in förstaårseleverna.
Efter att ha visat dom sina sovsalar och berättat om Slytherins elevhem, vad man ska göra och inte göra, fråga han:
"Några frågor?"
Förstaårseleverna skakade på huvudet.
"Då föreslår jag att ni går och lägger er, tidig dag för er imorgon." sade Draco innan han gick upp till sitt prefektrum.

1 apr, 2014 00:09

TildeW
Elev

Avatar


"Och vi går hit" säger jag och leder dom till Gryffindor tornet. Jag visar dom runt i sällskapsrummet. Visar vart sovsalarna är. Jag vet dom gå och lägga dig och det gör dom. Jag går mot mitt prefektrum och lägger mig i sängen.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F78.media.tumblr.com%2Fd55b08d684f7e37ae59041bfd04a8a68%2Ftumblr_o3df0yYd1O1sioaoho1_1280.gif

1 apr, 2014 06:50

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan TildeW och Daemon Narcissus Malfoy

Du får inte svara på den här tråden.