(Privatroll) mellan klasskompisarna :)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Privatroll) mellan klasskompisarna :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superV
Elev |
28 mar, 2014 07:25 |
|
MatteSweet
Elev |
Jag träffade på Kalahan som satt på en bänk utanför skolan.
Så jag satte mig bredvid henne. -Hej! sa jag -Hej!sa hon och lät svag i rösten -Vad är det Kalahan? -..... Jag trodde att dom var borta men dom lever än.... -Vad menar du? Plötsligt kommer Larry förbi. -Kalahan, vad är det? Säger han -Larry, dom är tillbaka.. Krabban och Draken är tillbaka... Sa Kalahan -Men hur vet du? -Draken var i du-vet-vad nyss... Larry blev tyst och tittade på Kalahan. Skicka gärna en uggla ;) 28 mar, 2014 16:14 |
|
superV
Elev |
-: Okej ska vi testa denna saken på nån?
- Va nej. Det tänker jag inte. -: som du vill. jag kunde inte kontrollera mig längre. Jag tog upp pinnen och gick ut till stora salen. Pinnen blev ett minigun. - det finns ju 10 människor här inne. -: och tio av dem är tjänare till voldemort. minigunet började skjuta och det dånade. Det fanns inte så mycket kvar på den jag sköt - aaaj! Skrek nån. jag gick dit. Hans ben hade blivit avskjutet. - hjälp mig. minigunet blev en lie igen. jag började le. Jag tog lien bakom hans rrygg och tog tag i liens handtag. Jag drog handtaget bakom. Eleven gick av på mitten.
28 mar, 2014 17:27 |
|
Glucken
Elev |
- ska jag döda alltså
~ ja - men jag vill inte ~ jag trodde vi hade pratat om detta - jo jag vet men ändå ~ att döda den första är svårt men det blir lättare - okej jag litar på dig Jag gick mot trapphuset och där såg jag han rösten som kallade sig krabban hade sagt att jag skulle döda. Pistolen fick helt plötsligt en ljuddämpare. Jag gick bakom han tryckte den i ryggen på han och sköt 3 gånger och dog direkt ingen smärta och jag mådde jag mådde bra bättre det kändes helt perfekt som om det var det bästa jag gjort ~ Ska du gömma kroppen eller? - oh ja just det Jag drog bort kroppen ut i skogen och grävde en grav la i kroppen och fyllde graven med jord och gick tillbaka till skolan 28 mar, 2014 18:12 |
|
superV
Elev |
-: wow! Det där var skönt.
- D...du...... Jag kunde inte säga mer. För det kändes bra. Väldigt bra. lien hade blivit en pinne igen och jag var täkt med blod. JIPPIE!
29 mar, 2014 01:41 |
|
MatteSweet
Elev |
Jag satt och tittade på Larry och Kalahan.. Vad menade dom?Vilka var krabban och draken?.Vaddå.helvetet?.vad menade dom?
-Vad mumlar ni om!?!.Frågade.jag Skicka gärna en uggla ;) 29 mar, 2014 06:15 |
|
superV
Elev |
Helt plötslig stängdes portarna till stora salen.
jag gick fram emot den. - mhh måste nog spränga upp den. Sa jag och tog upp trollstaven. -: du behöver inte den. Använd händerna - hallå! Du där inne ge dig. Sa personen bakom portarna - kabooja! Sa jag. portarna flög upp och eleven stog där helt stilla. jag satt min hand på hans panna och sa några ord. eleven ställde sig inne i stora salen och skrek - det var jag som dödade dem!
29 mar, 2014 17:39 |
|
Glucken
Elev |
som jag gick tillbaka till skolan så tänkte jag på vad det är jag gör, döda, stjäl hur länge kan det här på gå
~ Vi kan inte gå till skolan - Va ? varför inte ? ~ Vi måste fly ett tag du måste träna kommer ta ett par dar - Okej visst låt oss gå 30 mar, 2014 12:23 |
|
MatteSweet
Elev |
-............. Lexi, du får inte berätta detta... men jag är djävulen och detta är Gud... Dom ska döda oss killarna från Rawenclaw. sa Kalahan
jag ville inte tro henne men det måste vara sant, det måste vara dom morfar menade när han sa att det var dom jag skulle skydda. -Men.... Jag stannar hos er, och skyddar er! sa jag -Nej Lexi, det är för farligt! -Jag stannar! Kalahan suckade men medgav att det kan vara bra att hon stannar och är med. -Okej, men nu måste vi iväg. sa Larry -Vart ska vi? frågade jag - Till förbjudna skogen Skicka gärna en uggla ;) 30 mar, 2014 20:11 |
|
superV
Elev |
-: Är den där tjejen kompis med idioterna Larry och Kahalan?
- ja och hon kommer nog skydda dem. -: ha. Lycka till. Jag ska döda henne också om hon står i min väg! jag ville säga nej men jag höll med
2 apr, 2014 13:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen