Rrs (Singwithice & ErisedStone)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rrs (Singwithice & ErisedStone)
|
Borttagen
|
När vi kommer fram till stallet öppnar jag en grind och går in till hästarna.
15 mar, 2014 19:46
|
|
Borttagen
|
"Ähum, det är hästar här." Säger jag.
15 mar, 2014 19:48
|
|
Borttagen
|
"Ja, du kan väl rida?" säger jag.
15 mar, 2014 19:49
|
|
Borttagen
|
"Nej, men jag tror jag kan lära mig." säger jag nervöst.
15 mar, 2014 22:52
|
|
Borttagen
|
Jag ler.
"Du får nog ta den snällaste hästen då" säger jag och tar ut en häst åt henne.
16 mar, 2014 07:17
|
|
Borttagen
|
Jag ser en helsvart häst komma ut ur stallet. Jag går genast fram till den, försiktigt.
16 mar, 2014 09:55
|
|
Borttagen
|
"Skulle du föredra damsadel? " frågar jag, men är inte säker eftersom hon inte har klänning.
16 mar, 2014 10:16
|
|
Borttagen
|
"Vad är skönast?" Frågar jag.
16 mar, 2014 10:35
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte, jag har aldrig testat en damsadel" säger jag. "Men du kanske borde ha det ändå, för du är ju en kvinna"
16 mar, 2014 11:49
|
|
Borttagen
|
16 mar, 2014 12:13
|
Du får inte svara på den här tråden.