Prs (LIA15, Trädkatten, Fairy Tale, Singwithice, Queen Boo, luna lovegood 21)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (LIA15, Trädkatten, Fairy Tale, Singwithice, Queen Boo, luna lovegood 21)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kör vi ordning eller inte?
27 mar, 2014 21:08 |
|
Fairy Tale
Elev |
27 mar, 2014 21:09 |
|
Borttagen
|
Okej. Din tur Fairy Tale
27 mar, 2014 21:11 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Jag tycker att det är bäst med en ordning! Det är bäst när man är typ tre, men när man är sex är det mest jobbigt och bidrar till inaktivitet. 27 mar, 2014 21:13 |
|
Fairy Tale
Elev |
Faith
(Jag struntar lite i inlägget du gjorde innan) Tjejen jag ser framför mig hade nästan samma ton på håret som vi hade. Medans Harmony konkade på tjejens bruna koffert passade jag på att sätta mig ner och ta fram en bok. Jag är inte den sociala typen, och gillar mer att läsa än att bekanta mig med andra. Boken är väldigt bra, den handlar om en föräldralös unge som blir adopterad av de hemskaste föräldrarna. Och ja, sättet författaren beskriver detta är helt magiskt, och det känns nästan som jag sitter bredvid huvudpersonen. Snabbt låser jag in mig i min bubbla igen och slukas helt av min bok.
27 mar, 2014 21:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tycker att det blir väldigt jobbigt ned en ordning, det kan leda till inaktivitet, och att vissa personer inte får skriva. Däremot tycker jag att två personer inte kan spam-rolla, utan man får vänta in alla andra
jag är jättecoolig älska mig plz 27 mar, 2014 21:55 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Jag tycker att det blir väldigt jobbigt ned en ordning, det kan leda till inaktivitet, och att vissa personer inte får skriva. Däremot tycker jag att två personer inte kan spam-rolla, utan man får vänta in alla andra Jag håller verkligen med dig. Är det okej för alla andra om vi har det så? Om inte säg bara till!
2 apr, 2014 20:47 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Queen Boo: Jag tycker att det blir väldigt jobbigt ned en ordning, det kan leda till inaktivitet, och att vissa personer inte får skriva. Däremot tycker jag att två personer inte kan spam-rolla, utan man får vänta in alla andra Jag håller verkligen med dig. Är det okej för alla andra om vi har det så? Om inte säg bara till! Det blir bra! 2 apr, 2014 20:57 |
|
Queen Boo
Elev |
Bra! Då skriver jag nu då
Lucia: Jag går genom spärrväggen med min lilla koffert. Jag har aldrig haft med mig mycket, familjen Potter har inte direkt skämt bort mig. Ibland känns det som om de är trötta på mig, som om de ångrar att de tog hand om mig. De trodde att jag var mugglare, och det gjorde jag också. Men de blev glada när det kom tre fyra brev från Hogwarts och inte tre. Mina ''syskon'' kommer in på perrongen och jag vet inte vart jag ska ta vägen när de förvinner bort till sina kompisar. jag är jättecoolig älska mig plz 2 apr, 2014 21:26 |
|
luna lovegood 21
Elev |
Lynx Black
"Vilka annorlunda namn... Harmony shadow och Faith... Harmoni skugga och öde..." Jag hämtade mig igen. Jag älskar namns betydelse, och harmony Shadow och Faith lär som namn ur min favorit TV-serie när jag var liten... "Jag heter lynx, och är också elva." sa jag se. "Jag är metaformagus." Jag imiterar tvillingarnas utseende. 4 apr, 2014 17:02 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs (LIA15, Trädkatten, Fairy Tale, Singwithice, Queen Boo, luna lovegood 21)
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen