Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
"Åh vad bra. Hur länge var du skadad?"
11 mar, 2014 10:02
|
|
Borttagen
|
" Ett halvår, suckade jag. Men sedan log jag.
11 mar, 2014 10:04
|
|
Borttagen
|
"Oj... Är du helt frisk nu?"
11 mar, 2014 10:05
|
|
Borttagen
|
" Ja, det är jag, sa jag och log.
11 mar, 2014 10:06
|
|
Borttagen
|
"Vad bra. Vilket lag gjorde så att du blev skadad?"
11 mar, 2014 10:07
|
|
Borttagen
|
" Gryffindor, sa jag och log snett
11 mar, 2014 10:08
|
|
Borttagen
|
"Hur kunde jag gissa det, vi spelar oftast inte så snällt mot varandra"
11 mar, 2014 10:10
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade till lite.
Plötsligt öppnades Kupén och tanten med godisvagnen kom.
" Ska ni ha nåt från vagnen?, sa hon
11 mar, 2014 10:12
|
|
Borttagen
|
"Ja, tack. Jag tar 15 chokladgrodor och 5 lådor med Bertie botts bönor."
11 mar, 2014 10:21
|
|
Borttagen
|
Jag tittade upp mot tanten och log.
" Nej tack, sa jag vänligt.
11 mar, 2014 10:23
|
Du får inte svara på den här tråden.