Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Glucken
Elev |
jag flyger tåget in i en stor mun och sätter igång jetmotorn och äter upp pumpan
15 feb, 2014 01:13 |
|
Majis
Elev |
Jag flög iväg till en kupé med många stora ocj fula daggmaskar! De började vara taskiga mot mig men då tog jag och kramade dem och alla blev glada igen och ville rida på min rygg för mina vingar va awesome men jag sa nej för jag var en hipster liksom.... hipsters gör ej så, trots hur awesome dem än är!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 feb, 2014 01:15 |
|
superV
Elev |
En man kom fram till mg och sa att jag skulle möta honom vid slutet av ballongen. Jag sa att han kunde sticka.
Då sa han att om jag inte kommer dit så missar jag en Snygg tjej som säger att hon är mitt störts fan. och sa snygg tjej som säger att hon är mitt största fan. Jag är på väg
15 feb, 2014 01:16 |
|
Glucken
Elev |
trycker på en stor röd knapp som släpper alla vagnarna och flyger vidare
15 feb, 2014 01:19 |
|
superV
Elev |
Jag kommer till sista kupén. Där sitter en snygg tjej, jag försöker pussa henne men när jag tittar ser jag att tjejen är mannen jag såg förut. Jag försöker pussa honom bara för att se om det är hon. Han slår till mig och jag flyger igenom väggen
15 feb, 2014 01:21 |
|
Majis
Elev |
Vagnen börjar röra på sig, åt fel håll! Åt det taskiga godislandet som inte hade godis. Så jag blev arg och dagmaskarna började fangirla över mig för att jag kan visa så mycket känslor!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 feb, 2014 01:21 |
|
superV
Elev |
Jag såg att kaninen behövde hjälp så jag började hoppa på daggmaskarna. Helt plötsligt så kände jag att nåt höll på att komma upp från min mage. Jag kollade och det var min uggla. Det kändes som om detta faktiskt hände på riktigt
15 feb, 2014 01:23 |
|
Glucken
Elev |
En gammal gubbe med långt vit gråt skägg kommer fram från ingen stans så jag blir rädd och slår han rätt i huvudet så han svimmar
15 feb, 2014 01:24 |
|
superV
Elev |
Jag kunde inte fatta det. MEn jag tänkte att jag kan skicka ett brev till krabban. Jag gjorde det och satt och väntade på brevet medan jag sjöng
- Helan går
15 feb, 2014 01:25 |
|
Glucken
Elev |
en drake kommer till mig och skrämmer mig så jag slår ner draken och märker flaskposten i svansen och läser den och kastar iväg i ugglan med ett brev med texten "tjena fan hur mår du"
15 feb, 2014 01:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen