Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Owari high (Prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Owari high (Prs)

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


en två svansad räv sprang utanför huset & försvan.

Läraren kom in i klass rumet & log han såg mot alla elever
"välkomna till klassen allihopa mitt namn är Ebisu Tomita & jag hoppas att ni alla ska trivas här. " sa läraren Ebisu

17 feb, 2014 18:30

Borttagen

Avatar


Lee såg på läraren och undrade hur länge den läraren skulle stå ut

17 feb, 2014 19:16

Borttagen

Avatar


" idag har vi så klart inga lektioner & vi alla ska lära oss känna varandra så varför inte börja med att säga era namn?vi börjar med dig " sa Ebisu & pekade på Lee

18 feb, 2014 08:44

Borttagen

Avatar


Lee såg på läraren varför alltid börja med honom?
"Ja jag heter Lee " sa Lee

18 feb, 2014 12:34

Borttagen

Avatar


"okej Lee berätta lite gran om dig själv" sa Ebisu & log

18 feb, 2014 13:54

Borttagen

Avatar


" Em ja jag har gått i 15 olika skolor och blivit utkastad efter 10 dagar " sa Lee

18 feb, 2014 16:17

Borttagen

Avatar


"intressant så tänker du skötta dig nu ? " frågade Ebisu

18 feb, 2014 17:32

Borttagen

Avatar


" Kanske " sa Lee

18 feb, 2014 18:23

Borttagen

Avatar


"hm vi går vidare till dig " sa Ebisu & pekade på Rin

19 feb, 2014 07:21

Borttagen

Avatar


" Jag heter Rin " sa Rin Neji satt brevid henne och höll ett öga på allt runt omkring dom

19 feb, 2014 13:31

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Owari high (Prs)

Du får inte svara på den här tråden.