Owari high (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Owari high (Prs)
|
Borttagen
|
en två svansad räv sprang utanför huset & försvan.
Läraren kom in i klass rumet & log han såg mot alla elever
"välkomna till klassen allihopa mitt namn är Ebisu Tomita & jag hoppas att ni alla ska trivas här. " sa läraren Ebisu
17 feb, 2014 18:30
|
|
Borttagen
|
Lee såg på läraren och undrade hur länge den läraren skulle stå ut
17 feb, 2014 19:16
|
|
Borttagen
|
" idag har vi så klart inga lektioner & vi alla ska lära oss känna varandra så varför inte börja med att säga era namn?vi börjar med dig " sa Ebisu & pekade på Lee
18 feb, 2014 08:44
|
|
Borttagen
|
Lee såg på läraren varför alltid börja med honom?
"Ja jag heter Lee " sa Lee
18 feb, 2014 12:34
|
|
Borttagen
|
"okej Lee berätta lite gran om dig själv" sa Ebisu & log
18 feb, 2014 13:54
|
|
Borttagen
|
" Em ja jag har gått i 15 olika skolor och blivit utkastad efter 10 dagar " sa Lee
18 feb, 2014 16:17
|
|
Borttagen
|
"intressant så tänker du skötta dig nu ? " frågade Ebisu
18 feb, 2014 17:32
|
|
Borttagen
|
18 feb, 2014 18:23
|
|
Borttagen
|
"hm vi går vidare till dig " sa Ebisu & pekade på Rin
19 feb, 2014 07:21
|
|
Borttagen
|
" Jag heter Rin " sa Rin Neji satt brevid henne och höll ett öga på allt runt omkring dom
19 feb, 2014 13:31
|
Du får inte svara på den här tråden.