PRS - TildeW och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS - TildeW och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag sitter helt tyst.
Det ända som hörs är några kvistar som bryts då och då under oss. 20 jan, 2014 20:39 |
|
TildeW
Elev |
Natten blir svalare. Jag länder vinden i ansiktet. Det är skönt. Det är också skönt att inte vara ensam mer.
20 jan, 2014 20:40 |
|
Borttagen
|
Jag gissar på att det snart är morgon, för det har varit natt ganska länge.
20 jan, 2014 20:42 |
|
TildeW
Elev |
20 jan, 2014 20:43 |
|
Borttagen
|
"Varför det?" undrar jag.
20 jan, 2014 20:44 |
|
TildeW
Elev |
20 jan, 2014 20:46 |
|
Borttagen
|
"Nej" säger jag. "Jag brukar alltid vara själv"
20 jan, 2014 20:46 |
|
TildeW
Elev |
20 jan, 2014 20:47 |
|
Borttagen
|
"Jaså?" säger jag och ler. "I så fall är det väl konstigt att en så snygg tjej som du är helt ensam"
20 jan, 2014 20:49 |
|
TildeW
Elev |
20 jan, 2014 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen