PRS med amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
13 jan, 2014 15:39 |
|
amanda1104
Elev |
[Nu skriver jag bara något. Hoppas du blir nöjd, annars kan jag ändra]
10 Aily ser på siffran. "Grattis!" säger hon. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 jan, 2014 15:40 |
|
TildeW
Elev |
Jag står bara och tittar på tv:en. Min distrikt partner, Edmund tittar förvirrat på mig.
"Naya?" Säger han. "Morris?". Jag vänder mitt huvud mot honom.
13 jan, 2014 15:52 |
|
amanda1104
Elev |
Aily blundar. Hon är trött och orkar inte vara här.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 jan, 2014 17:17 |
|
TildeW
Elev |
"Mår du bra?" Säger Edmund.
Jag rycker på axlarna. "Kom, Finnick vill säkert träffa oss!" Säger han. "Okej!" Säger jag.
14 jan, 2014 18:21 |
|
amanda1104
Elev |
[Förlåt! Trodde att det var din tur]
Aily får en 7a. Hon är nöjd med det och sätter fart mot utgången. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 22 jan, 2014 09:59 |
|
TildeW
Elev |
Jag följer med Edmund upp till Finnick där han ler.
"Grattis gumman!" Säger jag och kramar om mig. "Tack!" Säger jag och ler.
22 jan, 2014 10:02 |
|
amanda1104
Elev |
[Ska vi hoppa till arenan?]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 22 jan, 2014 10:26 |
|
TildeW
Elev |
[Ok]
Jag stod på plattan som sakta åkte upp. Alla är dina fiender. alla. Till och med jag! det var det sista Finnick sa till mig. Jag suckade och plattan stannade. Det hade redan börjar räkna ner och jag väntade på att det skulle smälla till. BOOM! Spelen var igång och jag tog ett snabbt språng mot y-hornet.
22 jan, 2014 10:35 |
|
amanda1104
Elev |
Aily skyndar mot hornet. Hon får tag på en väska och en pilbåge med koger och skyndar sedan mot en skog en bit bort. Där möter hon Sam. Han har fått tag på ett svärd och en sköld.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 22 jan, 2014 13:48 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen