betyder ditt namn någonting?
Forum > Off Topic > betyder ditt namn någonting?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Elin = Lysande eller Fackla Therese = Jägarinna eller Skördare av manslemmar Helena = Strålande, Lysande eller Fackla (Elin är den svenska formen av Helena. Hur vi fick till det har jag ingen aning om. Men jag heter samma sak två gånger.) Bara jag som tycker "Skördare av manslemmar." låter smått coolt Men snyggt mellannamn du har "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jul, 2014 22:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Elin = Lysande eller Fackla Therese = Jägarinna eller Skördare av manslemmar Helena = Strålande, Lysande eller Fackla (Elin är den svenska formen av Helena. Hur vi fick till det har jag ingen aning om. Men jag heter samma sak två gånger.) Bara jag som tycker "Skördare av manslemmar." låter smått coolt Men snyggt mellannamn du har Det låter smått läskigt tycker jag Jag vet, det är väldigt snyggt 17 jul, 2014 22:33 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Elin = Lysande eller Fackla Therese = Jägarinna eller Skördare av manslemmar Helena = Strålande, Lysande eller Fackla (Elin är den svenska formen av Helena. Hur vi fick till det har jag ingen aning om. Men jag heter samma sak två gånger.) Bara jag som tycker "Skördare av manslemmar." låter smått coolt Men snyggt mellannamn du har Det låter smått läskigt tycker jag Jag vet, det är väldigt snyggt Ser framför mig värsta coola kvinnan med rustning och svärd och står på en hög med livlösa män. Vinden blåser i hennes hår och de har vunnit någon strid. xD Ville ändra mitt med till Shelly eller Pirat, mamma gick inte med på det O.o "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jul, 2014 22:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Elin = Lysande eller Fackla Therese = Jägarinna eller Skördare av manslemmar Helena = Strålande, Lysande eller Fackla (Elin är den svenska formen av Helena. Hur vi fick till det har jag ingen aning om. Men jag heter samma sak två gånger.) Bara jag som tycker "Skördare av manslemmar." låter smått coolt Men snyggt mellannamn du har Det låter smått läskigt tycker jag Jag vet, det är väldigt snyggt Ser framför mig värsta coola kvinnan med rustning och svärd och står på en hög med livlösa män. Vinden blåser i hennes hår och de har vunnit någon strid. xD Ville ändra mitt med till Shelly eller Pirat, mamma gick inte med på det O.o Världens amazonkrigare Shit vad coolt att heta Pirat O_O 17 jul, 2014 22:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Elin = Lysande eller Fackla Therese = Jägarinna eller Skördare av manslemmar Helena = Strålande, Lysande eller Fackla (Elin är den svenska formen av Helena. Hur vi fick till det har jag ingen aning om. Men jag heter samma sak två gånger.) Bara jag som tycker "Skördare av manslemmar." låter smått coolt Men snyggt mellannamn du har Det låter smått läskigt tycker jag Jag vet, det är väldigt snyggt Ser framför mig värsta coola kvinnan med rustning och svärd och står på en hög med livlösa män. Vinden blåser i hennes hår och de har vunnit någon strid. xD Ville ändra mitt med till Shelly eller Pirat, mamma gick inte med på det O.o Världens amazonkrigare Shit vad coolt att heta Pirat O_O Precis Men eller hur! Förstår verkligen inte mammas invändningar där inte ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jul, 2014 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Elin = Lysande eller Fackla Therese = Jägarinna eller Skördare av manslemmar Helena = Strålande, Lysande eller Fackla (Elin är den svenska formen av Helena. Hur vi fick till det har jag ingen aning om. Men jag heter samma sak två gånger.) Bara jag som tycker "Skördare av manslemmar." låter smått coolt Men snyggt mellannamn du har Det låter smått läskigt tycker jag Jag vet, det är väldigt snyggt Ser framför mig värsta coola kvinnan med rustning och svärd och står på en hög med livlösa män. Vinden blåser i hennes hår och de har vunnit någon strid. xD Ville ändra mitt med till Shelly eller Pirat, mamma gick inte med på det O.o Världens amazonkrigare Shit vad coolt att heta Pirat O_O Precis Men eller hur! Förstår verkligen inte mammas invändningar där inte ;P Säkert bara för det var 90- och 00-tal 17 jul, 2014 22:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Elin = Lysande eller Fackla Therese = Jägarinna eller Skördare av manslemmar Helena = Strålande, Lysande eller Fackla (Elin är den svenska formen av Helena. Hur vi fick till det har jag ingen aning om. Men jag heter samma sak två gånger.) Bara jag som tycker "Skördare av manslemmar." låter smått coolt Men snyggt mellannamn du har Det låter smått läskigt tycker jag Jag vet, det är väldigt snyggt Ser framför mig värsta coola kvinnan med rustning och svärd och står på en hög med livlösa män. Vinden blåser i hennes hår och de har vunnit någon strid. xD Ville ändra mitt med till Shelly eller Pirat, mamma gick inte med på det O.o Världens amazonkrigare Shit vad coolt att heta Pirat O_O Precis Men eller hur! Förstår verkligen inte mammas invändningar där inte ;P Säkert bara för det var 90- och 00-tal Samt för jag var liten och kunde ändra mig någon unge hette ju varmkorv eller något O.o "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jul, 2014 22:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Elin = Lysande eller Fackla Therese = Jägarinna eller Skördare av manslemmar Helena = Strålande, Lysande eller Fackla (Elin är den svenska formen av Helena. Hur vi fick till det har jag ingen aning om. Men jag heter samma sak två gånger.) Bara jag som tycker "Skördare av manslemmar." låter smått coolt Men snyggt mellannamn du har Det låter smått läskigt tycker jag Jag vet, det är väldigt snyggt Ser framför mig värsta coola kvinnan med rustning och svärd och står på en hög med livlösa män. Vinden blåser i hennes hår och de har vunnit någon strid. xD Ville ändra mitt med till Shelly eller Pirat, mamma gick inte med på det O.o Världens amazonkrigare Shit vad coolt att heta Pirat O_O Precis Men eller hur! Förstår verkligen inte mammas invändningar där inte ;P Säkert bara för det var 90- och 00-tal Samt för jag var liten och kunde ändra mig någon unge hette ju varmkorv eller något O.o Kan man heta Varmkorv? O_o Snacka om att bli mobbad i skolan. ._. 17 jul, 2014 22:54 |
|
Vildvittra
Elev |
Eller hur Secchan! O,o
Stackarn d: Men tror vi gått off topic nu "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 jul, 2014 23:02 |
|
Borttagen
|
Vildvittra: Tja, vi pratar ju fortfarande om namn
17 jul, 2014 23:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen