PRS||
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nessie Black
Elev |
Alex flinade.
"Vadå? Jag kastade bara ett" sa hon med ett retsamt flin. Hon kunde höra hur hennes vänner skrattade. Come to the dark side, we have Draco 2 jan, 2014 21:09 |
|
Borttagen
|
Jag tittade rakt fram och fingrade på min fjäderpenna.
- Sluta iallafall. Sade proffessorn. 2 jan, 2014 21:11 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex log retsamt mot professorn.
"Varför det?" frågade hon och sneglade sedan på Ewan. Come to the dark side, we have Draco 2 jan, 2014 21:13 |
|
Borttagen
|
- Gå ut från klassen. Sade professorn och pekade på dörren.
2 jan, 2014 21:21 |
|
Nessie Black
Elev |
"Gå ut från klassen" upprepade Cia med ett flin.
Alex skrattade tyst och såg på sin vän. "Straffkommendering Alex. Sitt ner och håll tyst. Annars får någon hålla koll på dig" Come to the dark side, we have Draco 2 jan, 2014 21:23 |
|
Borttagen
|
Lektionen fortsatte som vanligt och var snart slut.
Jag gick till biblioteket med Noah. Vi satte oss vid ett bort och gjorde läxan som vi hade fått i talmagi. 2 jan, 2014 21:26 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex och Cia gick genom koridoren och in genom bibliotteket.
"Såg du hur jag träffade den där Gryffindoraren?" sa Cia med ett flin. Alex nickade. "Han satt typ tio minuter i samma kupé som mig och Ewan eller vad han nu hette" "Bara tio?" Come to the dark side, we have Draco 2 jan, 2014 21:29 |
|
Borttagen
|
Nästa lektion var skötsel och vård av magiska djur.
2 jan, 2014 21:30 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex och Cia gick förbi Ewan och Noah på vägen mot sin lektion i Trolldomskonst. Alex rufsade retsamt lite i Ewans hår påvägen.
Come to the dark side, we have Draco 2 jan, 2014 21:32 |
|
Borttagen
|
Jag blängde på Alex och började gå till Hagrids stuga med Noah. Vi satte oss på marken och väntade på att alla andra skulle komma.
- Hej. Sade Adrianne och satte sig med oss. - Hej. Sade jag och Noah i kör. Adrianne log. 2 jan, 2014 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen