Rollspel för flera
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för flera
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag satte mig upp i sängen och gnuggade sömnen ur ögonen. Snabbt så reste jag mig upp och gick för att klä på mig.
När jag hade gjort det så suckade jag och lutade mig mot väggen. "Vad skulle hända om vi bara vägrade att lyda henne?" frågade jag tankfullt. 31 dec, 2013 09:52 |
|
Borttagen
|
"Vad sa du?" Frågade jag Tara. Hon stod vid väggen och hade tydligen sagt något.
31 dec, 2013 10:00 |
|
Borttagen
|
"Jag sa, vad skulle hända om vi bara vägrade att lyda henne", förtydligade jag.
31 dec, 2013 10:01 |
|
TildeW
Elev |
"Vem bryr sig?" Sa jag och fortsatte att skura. Jag kände arga blickar på mig. Men jag är som jag är. Jag är arg och aggressiv. Men det är ingen som uppskattar mig som den jag är. Vilket inte är ett problem eftersom jag är en ensam varg.
31 dec, 2013 10:04 |
|
Borttagen
|
"Hon skulle förmodligen bli jättearg", sa jag. "Och mäta oss svälta eller något." Jag hörde steg i trappan.
"Hon kommer!" Viskade jag till Tara och småsprang för att varna de yngre. De började gråta när föreståndarinnan blev arg och skrek. "Vakna Wendy, hon kommer!" Viskade jag. "Sophie, Annie, vakna!" 31 dec, 2013 10:04 |
|
TildeW
Elev |
31 dec, 2013 10:06 |
|
Borttagen
|
31 dec, 2013 10:09 |
|
TildeW
Elev |
31 dec, 2013 10:10 |
|
Borttagen
|
Alla de andra flickorna ställde sig upp, iförda nattlinnen.
"Vakna allihopa!" Skrek föreståndarinnan. "Städa era små glin! Och snåla inte med hörnen!" "Ja, frun", sa jag. Det gällde att vara artig. "Sätt igång då!" Skrek hon. "Annars blir det ingen lunch!" 31 dec, 2013 10:13 |
|
TildeW
Elev |
31 dec, 2013 10:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen