{Prs} Horrokruxen & Chaemy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Horrokruxen & Chaemy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Så.. Vart bor du?" Sa jag och skrattade åt att hon blev så glad.
31 dec, 2013 21:04 |
|
Chaemy
Elev |
31 dec, 2013 21:06 |
|
Borttagen
|
" Jo, det finns mycket skrönor om det. Är det sant, det som mamma berättar för mig om det?" Sa jag
1 jan, 2014 22:29 |
|
Chaemy
Elev |
"Ja, faktiskt. Jag är skiträdd varje gång jag går förbi där." sa jag. "Vi bor ganska nära, så jag tar ofta långa omvägar för att slippa förbi när jag ska någon stans"
Jag rös.
1 jan, 2014 22:32 |
|
Borttagen
|
" Är det läskigt? Men det bor väl ingen i längre?" Sa jag och tittade frågande på Juliett.
1 jan, 2014 22:34 |
|
Chaemy
Elev |
"Nä" sa jag och tog en Böna som flög in i munnen innan jag hann se hur den såg ut. "men du har väl hört talas om hur de dog?"
"FY! USCH!" skrek jag och spottade ut bönan. "LARV? Vad är det här?" sa jag och gjorde en ful grimas.
1 jan, 2014 22:39 |
|
Borttagen
|
" Enligt mammas berättelser så kanske jag vet men jag vet inte om dom är sanna " sa jag och såg på bönan som hon spottade ut.
1 jan, 2014 22:44 |
|
Chaemy
Elev |
Jag kollade på bönan och brast ut i skratt.
"Usch" fick jag fram. Sen kollade jag ned bland mina bönor och tog upp en grå. "Jag utmanar dig att äta den här!"
1 jan, 2014 23:07 |
|
Borttagen
|
" Vad är det för smak?" Sa jag oroligt.
1 jan, 2014 23:18 |
|
Chaemy
Elev |
1 jan, 2014 23:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen