någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
Aveline suckade och tittade på killen. Hon var van vid tystnad. Men inte när andra satt i samma rum som henne.
13 dec, 2013 19:54
|
|
Borttagen
|
jag gick in igen (som människa) och satte mig ner jag gav tjejen brevid mig ett kort fejkat leende.
"Vad heter du?"
frågade jag killen framför mig
13 dec, 2013 20:00
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-14 kl. 09:09
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
( jag är på ett litet läger och kommer svara på söndag )
13 dec, 2013 23:46
|
|
Borttagen
|
jag gick in igen (som människa) och satte mig ner jag gav tjejen brevid mig ett kort fejkat leende.
"Vad heter du?"
frågade jag tjejen brevid mig
14 dec, 2013 09:09
|
|
Borttagen
|
Aveline tittade på henne med en elak blick.
"Aveline. Du då?"
14 dec, 2013 10:10
|
|
Borttagen
|
''Evelyn...'' svarade jag tyst.
14 dec, 2013 20:59
|
|
Borttagen
|
Max försöte att inte gråta men Emiles död dök upp tankarna
14 dec, 2013 21:01
|
|
Borttagen
|
Aveline tittade på dom.
"Jag sticker och byter om." sa hon kort och gick ut ur kupén.
15 dec, 2013 16:28
|
|
Borttagen
|
Får jag vara med och vara tjej eller är det för sent?
15 dec, 2013 16:29
|
|
Borttagen
|
Max hade redan bytt om på morgonen han såg ut genom fönstret och suckade
15 dec, 2013 16:52
|
Du får inte svara på den här tråden.