Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?

1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



Aveline suckade och tittade på killen. Hon var van vid tystnad. Men inte när andra satt i samma rum som henne.

13 dec, 2013 19:54

Borttagen

Avatar


jag gick in igen (som människa) och satte mig ner jag gav tjejen brevid mig ett kort fejkat leende.

"Vad heter du?"
frågade jag killen framför mig

13 dec, 2013 20:00

Detta inlägg ändrades senast 2013-12-14 kl. 09:09
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


( jag är på ett litet läger och kommer svara på söndag )

13 dec, 2013 23:46

Borttagen

Avatar


jag gick in igen (som människa) och satte mig ner jag gav tjejen brevid mig ett kort fejkat leende.

"Vad heter du?"
frågade jag tjejen brevid mig

14 dec, 2013 09:09

Borttagen

Avatar



Aveline tittade på henne med en elak blick.
"Aveline. Du då?"

14 dec, 2013 10:10

Borttagen

Avatar


''Evelyn...'' svarade jag tyst.

14 dec, 2013 20:59

Borttagen

Avatar


Max försöte att inte gråta men Emiles död dök upp tankarna

14 dec, 2013 21:01

Borttagen

Avatar



Aveline tittade på dom.
"Jag sticker och byter om." sa hon kort och gick ut ur kupén.

15 dec, 2013 16:28

Borttagen

Avatar


Får jag vara med och vara tjej eller är det för sent?

15 dec, 2013 16:29

Borttagen

Avatar


Max hade redan bytt om på morgonen han såg ut genom fönstret och suckade

15 dec, 2013 16:52

1 2 3 ... 5 6 7 8 9 10

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.