PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Glina2 och Luna_rav (THG)
|
Borttagen
|
Jag nickade och började gå. Det var väldigt tyst och det gjorde bara skogen ännu läskigare.
Jag märkte att hans hand var mycket varmare än min.
15 dec, 2013 10:39
|
|
Borttagen
|
Jag älskade henne.
Jag hoppades att det inte skulle vara jag som skulle döda henne och jag det skulle vara någon annan som skulle göra jobbet åt mig.
15 dec, 2013 10:55
|
|
Borttagen
|
Jag tittade ner i marken medan vi gick.
"Du... vet du vem det var som låt så himla så mycket?" frågade jag och tittade på honom. Flickan som hade låtit så mycket... var hon död?
15 dec, 2013 10:58
|
|
Borttagen
|
"Nej...inte vad jag minns i alla fall... Jag såg aldrig hennes ansikte." Jag kände att mina kinder var röda och hoppades att hon skulle tro att det berodde på kylan.
15 dec, 2013 11:33
|
|
Borttagen
|
Jag nickade sakta och fortsatte att gå.
"Jag undrar hur många det är som är kvar..." sa jag kort.
15 dec, 2013 11:39
|
|
Borttagen
|
"Hmm..." Mumlade jag.
Jag lyssnade inte riktigt på henne.
15 dec, 2013 11:40
|
|
Borttagen
|
Jag tittade upp mot himlen.
Hade det dött någon medan vi slogs med den där killen? Vilka hade dött i såna fall?
15 dec, 2013 11:55
|
|
Borttagen
|
Jag följde henne blick upp mot den blå himlen och undrade vad hon tänkte på.
"Har du ont?" Frågade jag lågt.
15 dec, 2013 15:58
|
|
Borttagen
|
"Nej, jag mår fint." ljög jag.
Men det fanns faktiskt viktigare saker att göra... som att komma så lång bort från andra deltagare som möjligt.
15 dec, 2013 16:16
|
|
Borttagen
|
"Okej. Kan du klättra i träd? Det börjar bli mörkt då det är nog bra om vi gömmer oss för natten." Jag hatade ju träden, men av någon anledning sket jag i det nu.
15 dec, 2013 16:23
|
Du får inte svara på den här tråden.