Quidditchträning i Piteå
Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Sommaren blir nog jättebra!! Jobbar du fortfarande på djurmagazinet? Nej, jag har precis slutat där då jag inte hade tid och inte fick så bra betalt. Däremot jobbar jag fortfarande för PT På riktigt?! That's awesome! Vad får du göra på PT? Jag jobbar för UNG-redaktionen, vi har ju ett uppslag eller tre sidor varje fredag som du kanske sett? 11 maj, 2014 15:14 |
|
Luna Chang
Elev |
Nu är det snart ett år sen det hände något i den här tråden, men jag tycker att vi kan återväcka den och försöka med det här igen, kanske till sommaren att vi träffas någon gång? Vore väldigt kul om vi kunde försöka få ihop folk till det, och om vi gör det under sommaren skulle vi kunna vara ute någonstans också!
Hej 16 apr, 2015 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Nu är det snart ett år sen det hände något i den här tråden, men jag tycker att vi kan återväcka den och försöka med det här igen, kanske till sommaren att vi träffas någon gång? Vore väldigt kul om vi kunde försöka få ihop folk till det, och om vi gör det under sommaren skulle vi kunna vara ute någonstans också! Ja det var synd att det rann ut i sanden. Tyvärr flyttar jag i juni så jag kan inte vara med under sommaren 16 apr, 2015 20:03 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Nu är det snart ett år sen det hände något i den här tråden, men jag tycker att vi kan återväcka den och försöka med det här igen, kanske till sommaren att vi träffas någon gång? Vore väldigt kul om vi kunde försöka få ihop folk till det, och om vi gör det under sommaren skulle vi kunna vara ute någonstans också! Ja det var synd att det rann ut i sanden. Tyvärr flyttar jag i juni så jag kan inte vara med under sommaren Vars ska du flytta? Hej 16 apr, 2015 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Nu är det snart ett år sen det hände något i den här tråden, men jag tycker att vi kan återväcka den och försöka med det här igen, kanske till sommaren att vi träffas någon gång? Vore väldigt kul om vi kunde försöka få ihop folk till det, och om vi gör det under sommaren skulle vi kunna vara ute någonstans också! Ja det var synd att det rann ut i sanden. Tyvärr flyttar jag i juni så jag kan inte vara med under sommaren Vars ska du flytta? Har fått sommarjobb på Gotland så det bär av dit i mitten av juni 16 apr, 2015 21:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Nu är det snart ett år sen det hände något i den här tråden, men jag tycker att vi kan återväcka den och försöka med det här igen, kanske till sommaren att vi träffas någon gång? Vore väldigt kul om vi kunde försöka få ihop folk till det, och om vi gör det under sommaren skulle vi kunna vara ute någonstans också! Ja det var synd att det rann ut i sanden. Tyvärr flyttar jag i juni så jag kan inte vara med under sommaren Vars ska du flytta? Har fått sommarjobb på Gotland så det bär av dit i mitten av juni Åh gud så kul! Hej 16 apr, 2015 22:03 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen