Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditchträning i Piteå

Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Sommaren blir nog jättebra!!

Jobbar du fortfarande på djurmagazinet? (blev lite nyfiken då jag såg det du skrev om jobben hehe xD)

Nej, jag har precis slutat där då jag inte hade tid och inte fick så bra betalt. Däremot jobbar jag fortfarande för PT

På riktigt?!

That's awesome!
Vad får du göra på PT?

Jag jobbar för UNG-redaktionen, vi har ju ett uppslag eller tre sidor varje fredag som du kanske sett? Anyway, man jobbar typ som frilansjournalist och skriver reportage, krönikor, smågrejer osv. och får betalt för varje grej man skriver. Väldigt kul och varierande jobb

11 maj, 2014 15:14

Luna Chang
Elev

Avatar


Nu är det snart ett år sen det hände något i den här tråden, men jag tycker att vi kan återväcka den och försöka med det här igen, kanske till sommaren att vi träffas någon gång? Vore väldigt kul om vi kunde försöka få ihop folk till det, och om vi gör det under sommaren skulle vi kunna vara ute någonstans också!

Hej

16 apr, 2015 18:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Nu är det snart ett år sen det hände något i den här tråden, men jag tycker att vi kan återväcka den och försöka med det här igen, kanske till sommaren att vi träffas någon gång? Vore väldigt kul om vi kunde försöka få ihop folk till det, och om vi gör det under sommaren skulle vi kunna vara ute någonstans också!

Ja det var synd att det rann ut i sanden. Tyvärr flyttar jag i juni så jag kan inte vara med under sommaren

16 apr, 2015 20:03

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Nu är det snart ett år sen det hände något i den här tråden, men jag tycker att vi kan återväcka den och försöka med det här igen, kanske till sommaren att vi träffas någon gång? Vore väldigt kul om vi kunde försöka få ihop folk till det, och om vi gör det under sommaren skulle vi kunna vara ute någonstans också!

Ja det var synd att det rann ut i sanden. Tyvärr flyttar jag i juni så jag kan inte vara med under sommaren

Vars ska du flytta?

Hej

16 apr, 2015 21:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Nu är det snart ett år sen det hände något i den här tråden, men jag tycker att vi kan återväcka den och försöka med det här igen, kanske till sommaren att vi träffas någon gång? Vore väldigt kul om vi kunde försöka få ihop folk till det, och om vi gör det under sommaren skulle vi kunna vara ute någonstans också!

Ja det var synd att det rann ut i sanden. Tyvärr flyttar jag i juni så jag kan inte vara med under sommaren

Vars ska du flytta?

Har fått sommarjobb på Gotland så det bär av dit i mitten av juni

16 apr, 2015 21:49

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Nu är det snart ett år sen det hände något i den här tråden, men jag tycker att vi kan återväcka den och försöka med det här igen, kanske till sommaren att vi träffas någon gång? Vore väldigt kul om vi kunde försöka få ihop folk till det, och om vi gör det under sommaren skulle vi kunna vara ute någonstans också!

Ja det var synd att det rann ut i sanden. Tyvärr flyttar jag i juni så jag kan inte vara med under sommaren

Vars ska du flytta?

Har fått sommarjobb på Gotland så det bär av dit i mitten av juni

Åh gud så kul!

Hej

16 apr, 2015 22:03

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå

Du får inte svara på den här tråden.