Huset anubis hemlighet (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Huset anubis hemlighet (prs)
|
Borttagen
|
Colin suckade.
"Jag pallar inte vara kvar här.."
8 dec, 2013 13:21
|
|
Borttagen
|
Alice gick in på den sista lektionen innan lunch. Hon satte sig på en plats och såg mot tavlan.
8 dec, 2013 13:21
|
|
Borttagen
|
"Skola då." flinade en ut av hans polare
8 dec, 2013 13:26
|
|
Borttagen
|
Alice lektion gick snabbt
8 dec, 2013 19:26
|
|
Borttagen
|
Colin nickade.
"Nja... jag vet inte"
8 dec, 2013 20:03
|
|
Borttagen
|
Alice såg på klockan som segade sig fram
8 dec, 2013 20:14
|
|
Borttagen
|
"Jag hänger med." sa en ut av hans polare och dunkade honom på ryggen.
8 dec, 2013 20:14
|
|
Borttagen
|
Alice plockade ihop sina saker när det var lunch hon gick mot cafeterian och köpte en macka
8 dec, 2013 20:16
|
|
Borttagen
|
Colin tog sin skateboard.
"Jag vet inte. Vi sticker efter lunchen." flinade han. Hans polare nickade och följde med honom.
8 dec, 2013 20:21
|
|
Borttagen
|
Alice åt sakta sin macka medans hon skrev på datorn
8 dec, 2013 20:51
|
Du får inte svara på den här tråden.