A Dragon's Tale [SV]
Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Förlåter dig aldrig för att du skriver bättre än mig >
26 nov, 2013 17:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Förlåter dig aldrig för att du skriver bättre än mig > Nåmeeen naaaws taaack och jag bryr mig inte vad du tycker jag älskar dej ändå ♥ :' 26 nov, 2013 17:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag skriver konstigt och flummigt......Usch på mig....Skrivet av Borttagen: Förlåter dig aldrig för att du skriver bättre än mig > Nåmeeen naaaws taaack och jag bryr mig inte vad du tycker jag älskar dej ändå ♥ :' Men jag vet inte, jag ska nog börja skriva dagens kapitel snart:3 26 nov, 2013 17:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skriver konstigt och flummigt......Usch på mig....Skrivet av Borttagen: Förlåter dig aldrig för att du skriver bättre än mig > Nåmeeen naaaws taaack och jag bryr mig inte vad du tycker jag älskar dej ändå ♥ :' Men jag vet inte, jag ska nog börja skriva dagens kapitel snart:3 NEJ DET GÖR DU INTE! PUNKT. Braaaa något att se fram emot! :''D ♥ 26 nov, 2013 17:54 |
|
Freddelito
Elev |
Oh gosh tänkte direkt på Mysteriet på Greveholm när Ciara beskrev skelettet, måste erkänna att det är riktigt läskigt
Naaww Draco I'm in love gaah ♥ han är bara för söt ^^ synd att det är såna stora kamper mellan elevhemmen, det skulle lösa så många problem om alla var vänner... Hoppas att Ciara berättar för trion om att hon typ känner Draco, bäst att liksom berätta det från början... JÄTTEBRA KAPITEL, I LOVE IT ♥
26 nov, 2013 18:49 |
|
Alma123!!
Elev |
bäst !
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 26 nov, 2013 19:31 |
|
Gik
Elev |
26 nov, 2013 19:44 |
|
Alma123!!
Elev |
skriv ett kapitel till! blir galen av längtan!
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 26 nov, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Freddelito: Oh gosh tänkte direkt på Mysteriet på Greveholm när Ciara beskrev skelettet, måste erkänna att det är riktigt läskigt Naaww Draco I'm in love gaah ♥ han är bara för söt ^^ synd att det är såna stora kamper mellan elevhemmen, det skulle lösa så många problem om alla var vänner... Hoppas att Ciara berättar för trion om att hon typ känner Draco, bäst att liksom berätta det från början... JÄTTEBRA KAPITEL, I LOVE IT ♥ Jag själv är skitskraj för skelettet från Mysteriet på Greveholm och jag är ändå 17 år och är rädd för ett skelett för barn X'DD TACK SÅ MYCKET! ♥ :'' EN NY LÄSARE OMG TACK! ;'D Skrivet av Alma123!!: bäst ! Skrivet av Alma123!!: skriv ett kapitel till! blir galen av längtan! Tack! 26 nov, 2013 19:58 |
|
PPP
Elev |
26 nov, 2013 20:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen