Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

A Dragon's Tale [SV]

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

1 2 3 ... 5 6 7 ... 22 23 24
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Förlåter dig aldrig för att du skriver bättre än mig > :* (kan inte bestämma mig för om jag ska vara avundsjuk på dig eller älska dig -.-'

26 nov, 2013 17:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Förlåter dig aldrig för att du skriver bättre än mig > :* (kan inte bestämma mig för om jag ska vara avundsjuk på dig eller älska dig -.-'


Nåmeeen naaaws taaack och jag bryr mig inte vad du tycker jag älskar dej ändå ♥ :' ))) OCH du skriver visst bättre än mej! Vilket påminde mig, när uppdaterar du din fanfiction? :'D

26 nov, 2013 17:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Förlåter dig aldrig för att du skriver bättre än mig > :* (kan inte bestämma mig för om jag ska vara avundsjuk på dig eller älska dig -.-'


Nåmeeen naaaws taaack och jag bryr mig inte vad du tycker jag älskar dej ändå ♥ :' ))) OCH du skriver visst bättre än mej! Vilket påminde mig, när uppdaterar du din fanfiction? :'D
Jag skriver konstigt och flummigt......Usch på mig....
Men jag vet inte, jag ska nog börja skriva dagens kapitel snart:3

26 nov, 2013 17:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Förlåter dig aldrig för att du skriver bättre än mig > :* (kan inte bestämma mig för om jag ska vara avundsjuk på dig eller älska dig -.-'


Nåmeeen naaaws taaack och jag bryr mig inte vad du tycker jag älskar dej ändå ♥ :' ))) OCH du skriver visst bättre än mej! Vilket påminde mig, när uppdaterar du din fanfiction? :'D
Jag skriver konstigt och flummigt......Usch på mig....
Men jag vet inte, jag ska nog börja skriva dagens kapitel snart:3


NEJ DET GÖR DU INTE! PUNKT.

Braaaa något att se fram emot! :''D ♥

26 nov, 2013 17:54

Freddelito
Elev

Avatar


Oh gosh tänkte direkt på Mysteriet på Greveholm när Ciara beskrev skelettet, måste erkänna att det är riktigt läskigt Så bra beskrivningar ♥
Naaww Draco I'm in love gaah ♥ han är bara för söt ^^ synd att det är såna stora kamper mellan elevhemmen, det skulle lösa så många problem om alla var vänner... Hoppas att Ciara berättar för trion om att hon typ känner Draco, bäst att liksom berätta det från början...
JÄTTEBRA KAPITEL, I LOVE IT ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

26 nov, 2013 18:49

Alma123!!
Elev

Avatar


bäst !

"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats!

26 nov, 2013 19:31

Gik
Elev

Avatar

+1


Elzyii du borde gilla detta
Påminner lite om DM Bra skrivet!

26 nov, 2013 19:44

Alma123!!
Elev

Avatar


skriv ett kapitel till! blir galen av längtan!

"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats!

26 nov, 2013 19:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Freddelito:
Oh gosh tänkte direkt på Mysteriet på Greveholm när Ciara beskrev skelettet, måste erkänna att det är riktigt läskigt Så bra beskrivningar ♥
Naaww Draco I'm in love gaah ♥ han är bara för söt ^^ synd att det är såna stora kamper mellan elevhemmen, det skulle lösa så många problem om alla var vänner... Hoppas att Ciara berättar för trion om att hon typ känner Draco, bäst att liksom berätta det från början...
JÄTTEBRA KAPITEL, I LOVE IT ♥


Jag själv är skitskraj för skelettet från Mysteriet på Greveholm och jag är ändå 17 år och är rädd för ett skelett för barn X'DD
TACK SÅ MYCKET! ♥ :'' )))

Skrivet av Gik:
Elzyii du borde gilla detta
Påminner lite om DM Bra skrivet!


EN NY LÄSARE OMG TACK! ;'D

Skrivet av Alma123!!:
bäst !
Skrivet av Alma123!!:
skriv ett kapitel till! blir galen av längtan!


Tack! håller på med nästa kapitel nu, men kommer högst troligen först ut i morgon tyvärr ;'

26 nov, 2013 19:58

PPP
Elev

Avatar


Jättebra!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimages.8tracks.com%2Fcover%2Fi%2F010%2F369%2F125%2Ftumblr_oix897phV11vga72no1_540-5639.jpg%3Frect%3D0%2C13%2C540%2C540%26amp%3Bq%3D98%26amp%3Bfm%3Djpg%26amp%3Bfit%3Dmax%26amp%3Bw%3D320%26amp%3Bh%3D320 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F564x%2Fe3%2F28%2Fb2%2Fe328b2d4862564de4c4ebfd47c8372c3.jpg

26 nov, 2013 20:15

1 2 3 ... 5 6 7 ... 22 23 24

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

Du får inte svara på den här tråden.