Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

{Prs} Sorgfågel & Luna_rav

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Sorgfågel & Luna_rav

1 2 3 ... 5 6 7 ... 19 20 21
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



Jag ställde mig upp från sätet och gick ut ur kupén med Alex strax efter mig. Vi började gå från kupé till kupé och strax var vi ute.

20 nov, 2013 22:05

Borttagen

Avatar


Jag gick bakom Alex och Aveline och bredvid Kim.
Vi gick av tåget och en enorm man stod och ropade, han hade väldigt mörk röst.

21 nov, 2013 08:09

Borttagen

Avatar


"Följ..." började Kim men jag avbröt honom.
"Hagrid, vi vet redan det." sa jag och Alex suckade. Vi började gå fram mot jätten.

21 nov, 2013 13:58

Borttagen

Avatar


Jag ryckte på axlarna och gick mot jätten jag med, jag vinkade farväl till Kim också, men vi skulle ju träffas igen.

21 nov, 2013 17:40

Borttagen

Avatar



"Hej Hagrid." sa jag och tittade upp på honom.
"Hej, känner jag er?" frågade han med sin mörka röst.
"Nej, om du kände oss skulle du komma ihåg oss." sa Alex trotsigt.

21 nov, 2013 18:09

Borttagen

Avatar


Jag ställde mig bredvid jätten.
" Alex och Matt sitter i en båt! Aveline och Stephanie i en " sa jätten

21 nov, 2013 18:35

Borttagen

Avatar



Jag tog tag i tjejen som hette Stephanie och drog med henne till en ut av båtarna.
"Du behöver inte ro." sa jag till henne.

21 nov, 2013 18:36

Borttagen

Avatar


" Det vet jag faktiskt, jag har läst lite om Hogwarts. " sa jag

21 nov, 2013 18:45

Borttagen

Avatar



"Har du läst om det i Hogwarts Historia? Hur orkar man?" sa jag och båten började åka.

21 nov, 2013 18:46

Borttagen

Avatar


" Jag har ju ingen fin bror som berättar allt om Hogwarts så vad skulle jag göra?" Sa jag

21 nov, 2013 21:33

1 2 3 ... 5 6 7 ... 19 20 21

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Sorgfågel & Luna_rav

Du får inte svara på den här tråden.