Ors Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ors Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Mest vari på barnhemmet " sa Alex han kände sig blyg om att prata om hans barnhem det var inte många som kände till att han bodde på barnhem
15 nov, 2013 22:21 |
|
Kim Potter
Elev |
Ib:
Jag satt tyst och bara tittade ner. Jag hatade mig själv för att jag var så blyg men.. Vad skulle jag göra? Mary var kär, och jag behövde stötta henne som bästis. Jag borde vara överlycklig men helt ärligt, kände jag mig nästan gråt färdig.
15 nov, 2013 22:22 |
|
Borttagen
|
Alex såg blygt ner i golvet han kände sig lite obekväm i denna situation men vande sig snabbt
15 nov, 2013 22:24 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag såg att Ib inte mådde bra. Jag drog ut henne.
"Är det det där med Gary? Du behöver inte vara med om du inte vill gumman, verkligen inte." 15 nov, 2013 22:24 |
|
Kim Potter
Elev |
Ib:
"Men... Jag vill vara med dig Mary, om du vill vara med honom, så ska jag också hänga med", sa jag och tryckte fram ett litet leende. Jag mindes att bara för tre årsen hade vi träffats, vi hade inte förändrats mycket och det var jag glad för.
15 nov, 2013 22:28 |
|
Borttagen
|
Alex var nervös han var inte bra på att tala med tjejer inte någon alls faktiskt
15 nov, 2013 22:29 |
|
Kim Potter
Elev |
Ib:
Jag gick in igen och satte mig på min plats igen. Jag log ett snett leende mot killen. Jag sträckte sakta fram min darrande hand. "Hej, mitt namn är Ib. Vi..Vi går i samma klass, tror jag", sa jag tyst.
15 nov, 2013 22:31 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag räckte fram handen lite självsäkrare än Ib.
"Och jag är Mary. Jag är 13 år och vi går i samma årskurs. Jag sträckte fram en hand. 15 nov, 2013 22:33 |
|
Borttagen
|
" Jag heter Alex sa Alex och tog Ibs hand lite nervöst
15 nov, 2013 22:33 |
|
ginny 23
Elev |
Det plingar till i min mobil. Det är ett SMS från Raffy.
Jonah har varit otrogen med en jelliistjej!!!! Stackars lilla dig!!!!!!! Hur många gånger??? 6 tror jag!!!!! När jag är på väg till toaletten ringer Jonah. Jag svarar. -Hej, Taylor. Förlåt för det där med Samantha. -För fan, Jonah! fyra gånger! -Men Taylor! -Du är en idiot, Jonah. Det är sl... -Jag åker dit till i helgen. Sen lägger Jonah på. Jag vet att jag har skrikit mig igenom samtalet. Jag slänger mobilen i en kupédörr. Det sitter folk där inne. vill Lovisa Granger vara med??
16 nov, 2013 07:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen