Skräckliv (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Skräckliv (Prs)
|
Borttagen
|
" Ja gå och kolla innan ni tror att vi ljuger " sa Jessica
9 nov, 2013 22:54
|
|
Borttagen
|
"Flickor, ni båda borde gå och vila. Det har varit en lång..."
"Men seriöst! gå bara och kolla genom det jädra fönstret!"
9 nov, 2013 22:56
|
|
Borttagen
|
" Ja en flicka hänger död i ett träd på skolgården " sa Jessica
" Men tjejer ni ljuger sa skolsköterskan
9 nov, 2013 22:57
|
|
Borttagen
|
"Du är ju sjuk." muttrade Mika.
"Vad sa du unga dam?" frågade skolsköterskan.
"Jag sa att du är sjuk." suckade Mika.
9 nov, 2013 22:58
|
|
Borttagen
|
" Ja det sa hon klart och tydligt " sa Jessica
" Nu får ni gå och vila " sa skolsköterskan
Arvid var halvt avsvimmad
9 nov, 2013 23:00
|
|
Borttagen
|
Kim gick ner från berget och såg en död flicka. Det var säkert en inbillning så han skakade på huvudet.
9 nov, 2013 23:02
|
|
Borttagen
|
Arvid svimmade hans mamma hånlog mot honom. Han vaknade fastspänd på hans pappas skötbord
" Låt mig gå " mummlade Arvid
Jonas såg flickan i trädet han gick fram dit han märkte Kim
" försök inte tro att det här är inbillning " sa Jonas till honom
9 nov, 2013 23:04
|
|
Borttagen
|
Kim tittade på Jonas.
"Varför skulle det inte vara det? Du kanske också håller på att bli galen." sa han med ett flin.
10 nov, 2013 08:30
|
|
Borttagen
|
" Så du tror jag också håller på att bli galen men va trevligt sa Jonas han stärkte fram handen och rörde vid flickans hår, det kändes verkligt.
10 nov, 2013 14:58
|
|
Borttagen
|
"Tycker du att det är trevligt att få såna här inbillningar?" sa Kim och tittade ironiskt på honom.
Mika skyndade sig ut ur skolan och bort till trädet där flickan låg.
"Är det ni som har mördat henne?" frågade hon.
10 nov, 2013 15:23
|
Du får inte svara på den här tråden.