HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag flinar.
"Jaså, vad för knep?" 10 nov, 2013 22:21 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skakar på huvudet. "Inget du kan slå"
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 22:40 |
|
Borttagen
|
"Inte?" säger jag och lyfter på ena ögonbrynet och ler.
11 nov, 2013 20:46 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej" säger jag. Han tror verkligen att han kan vinna!
jag är jättecoolig älska mig plz 11 nov, 2013 21:12 |
|
Borttagen
|
Jag funderar på att dra fram min stav och bevisa hur synd det är för henne, men gör det inte. Då skulle hon skvallra för regimen.
11 nov, 2013 21:13 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag flinar. Det skulle vara roligt att visa min trolldom för honom. Han skulle flippa ur
jag är jättecoolig älska mig plz 11 nov, 2013 21:43 |
|
Borttagen
|
Jag suckar med ett leende och tar en kopp te som står hett på bordet.
12 nov, 2013 18:06 |
|
Queen Boo
Elev |
"Du kan väl visa varför du tror du kommer vinna?" Sa jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 nov, 2013 19:27 |
|
Borttagen
|
"Nej" ler jag. "Det får du veta när vi är inne på arenan"
12 nov, 2013 19:29 |
|
Queen Boo
Elev |
"Visst, okej. Om du inte dör först"
jag är jättecoolig älska mig plz 12 nov, 2013 21:51 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen