MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H Tick tack
I´m lovin´it: Hejdå ja måste gå I´m lovin´it har lämnat konversationen. I´m lovin´it är offline. jag har ingen dator: de böjadä prina
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
8 nov, 2013 17:17 |
|
Borttagen
|
Jag e rik: Kul, du kmr brinna upp Everyonewantstoobeyou: men vart ska vi då mötas??? Mr H: Tick Tack... Ave: Shut up...! 8 nov, 2013 17:22 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H: Tick tack
834: Gustav, sätt på dig ett par stadiga skor och stampa på elden så att den försvinner. Jag e rik: Ta nt mina skor! RBF: Ställ dig inte i elden. Tänk om du började brinna.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
9 nov, 2013 13:05 |
|
Borttagen
|
Everyonewantstoobeyou: Hur lång tid är det kvar H? Ave: hur ska han kunna stampa på elden om han nt ställer sig på den, Bea? och hur kmr det sig att du har dina skor hos Gurra, Erik? Tkr du ska svara på mina ugglor Nadja 9 nov, 2013 13:14 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H: Jag räknar hur många timmar som det kommer ta. Det kan var hur många timmar som helst.
834: Det var Cilla som skrev att Gustav inte borde ställa sig i elden.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
9 nov, 2013 13:22 |
|
Borttagen
|
Everyonewantstoobeyou: jag tänker inte stanna här i flera timmar! Everyonewantstoobeyou: har lämnat konversationen Everyonewantstoobeyou: är nu Offline jag e rik: Haha, Ave har du ngr av din pappas glasögon på elr? Ave: Ja, det har jag faktiskt :3 9 nov, 2013 18:32 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Mr H: Tick tack
Herregud är online. Herregud har lagts till i konversationen. Jag e rik: Det tog lång tid att logga in, Donny gick för ett tag sedan. Herregud: Jag vet men nu måste jag göra läxan och sova. Ave: Redan? Herregud: Klockan är halv elva. RBF: Oj, jag måste gå och lägga mig! RBF har lämnat konversationen. RBF är offline.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
9 nov, 2013 19:22 |
|
Borttagen
|
834: Godnatt Cilla! Mr H: Godnatt, Tick Tack Tick Tack. Ave: KLOCKAN ÄR FÖR I HELVETE HALV ELVA! 9 nov, 2013 19:25 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Herregud: Godnatt
Herregud har lämnat konversationen. Herregud är offline. 834: Går alla nu? jag har ingen dator: hu lågar man ut
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
9 nov, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
Ave: trycker på logga ut knappen :3 jag har ingen dator: vajt er den? 834: Bredvid chatt rutan längst ner till höger sida. 9 nov, 2013 19:31 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen