PRS mellan mig och JustMe!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan mig och JustMe!
|
Borttagen
|
Efter en lång stund så tog skoldagen slut och jag gick hem. När jag kom hen så gjorde jag alla läxor jag hade fått.
7 nov, 2013 22:01
|
|
Borttagen
|
Jag steg på bussen och hoppade av hemma. Jag gick upp på mitt rum och gjorde läxorna först, men började sedan packa upp resten av flyttlådorna.
7 nov, 2013 22:04
|
|
Borttagen
|
När jag gjort läxorna var det dax att hämta Tom och Jerry. Mina småbröder från dagis. När jag - efter en halvtimme fått hem de så började jag göra kvällsmat.
7 nov, 2013 22:06
|
|
Borttagen
|
Jag åt mellanmål och tog en snabb dusch. Mamma kom hem och vi pratade lite om den nya skolan.
7 nov, 2013 22:11
|
|
Borttagen
|
Jag gick för att kolla vad de gjorde. Om Tom och Jerry stökas. Ner hela huset så var det jag som fick städa.
7 nov, 2013 22:34
|
|
Borttagen
|
Jag gick in på mitt rum och somnade trots att klickan bara var sju eller sex.
Dagen efter gick jag till skolan precis som dagen före och gick på alla lektioner och lyssnade den här gången.
~Efter skolan~
Jag stod och.väntade där jag och Cassiopeja hade sagt.
7 nov, 2013 22:39
|
|
Borttagen
|
Jag hade tvingat mina kompisar att inte följa med och tillslut fick jag de att lämna mig ifred. Jag började gå där vi skulle mötas.
När jag kom dit så stod han där och väntade.
"Hej." Sa jag.
8 nov, 2013 11:43
|
|
Borttagen
|
- Hej. Sade jag och sneglade på hennes kompisar som satt en bit bort på en.bänk.
8 nov, 2013 11:45
|
|
Borttagen
|
"Ska vi gå?" Frågade jag.
8 nov, 2013 12:06
|
|
Borttagen
|
- Visst. Sade jag och log.
8 nov, 2013 12:07
|
Du får inte svara på den här tråden.