Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat HG-Roll

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat HG-Roll

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Ska vi lägga oss? Vi måste vara pigga till spelen imorgon. Vi kommer få gå upp klockan åtta på morgonen. Och då ska vi äta frukost. Jag går och lägger mej. Godnatt!" jag gick ifrån hennes rum och gick mot mitt.

15 nov, 2013 12:31

Borttagen

Avatar


Långsamt gick jag och satte mig i min säng. Jag tittade ut genom fönstret, på alla människor där nere. Jag fattade ett hastigt beslut. Jag gick till balkongen, tog tag med båda händerna i räcket och lutade mig framåt. Jag fick svindel av de 20 metrarna som var ner till marken. Precis när jag skulle falla tog en osynlig barriär tag i mig och lyfte kupp mig på balkongen igen. Jag suckade. Jag bar nog tvungen att delta i spelen i alla fall.

16 nov, 2013 07:14

Borttagen

Avatar


Jag tog på mig en pyjamas och tog av mig dom vanliga kläderna och la mig i sängen. Det tog några minuter och sedan sov jag.

16 nov, 2013 08:04

Borttagen

Avatar


Jag låg länge i sängen och oroade mig. Men till slut somnade jag och sov djupt.

16 nov, 2013 08:17

Borttagen

Avatar


Jag vaknade på morgonen och jag gick och tog lite frukost med Effie och Haymitch. "Vad gott det är Haymitch och Effie!" sa jag och log.

16 nov, 2013 08:29

Borttagen

Avatar


Jag gick och satte mig vid bordet. Percy tittade konstigt på mig.

28 nov, 2013 16:19

Borttagen

Avatar


Nu var det inte långt kvar tills hungerspelen! Snart dör jag.

28 nov, 2013 16:20

Borttagen

Avatar


Det kunde bara vara fem timmar tills jag dog. Det kändes konstig, men jag skulle överleva! Jag skulle kämpa för min älskade bror!

3 jan, 2014 08:37

Borttagen

Avatar


Jag tittade ut i fönstret. Snart så var det dags för mig att dö en fruktansvärd död. Som ingen skulle vilja dö på.

4 jan, 2014 16:00

1 2 3 4 5 6

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat HG-Roll

Du får inte svara på den här tråden.