Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Måste man skriva mer? Är vi inte klara nu?" Sa jag och suckade.
7 nov, 2013 15:25 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Eeh... Jag vet inte.." Sa jag ostadigt. "Det kanske är rast då..?" Jag älskade att skriva, jag tycker det är super roligt! Så jag kunde inte förstå hur han kan tycka det är jobbigt...?
7 nov, 2013 16:29 |
|
Borttagen
|
Jag var less på det här. Eller jag blir less på allt om man börjar prata om... det.
"Jag menade inget illa, jag är bara trött." Sa jag till henne. 7 nov, 2013 16:51 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag gick fram till katedern hos fröken och frågade vad man kunde göra nu. "Ja, skriv om sommarlovet då!!" Sa hon irriterat och blängde på mig.
7 nov, 2013 17:06 |
|
Borttagen
|
Hon gick fram till läraren och frågade något.
"Ja, skriv om sommarlovet då!!" Svarade läraren irriterat. Jag suckade och satte händerna för ansiktet. 7 nov, 2013 17:10 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag tittade oroligt mot Alex över axeln och vände mig snabbt tillbaka till läraren. "Vi har gjort det!" ljög jag.
7 nov, 2013 17:29 |
|
Borttagen
|
"Vi har gjort det!" Hörde jag henne säga. Jag tog bort händerna. Va? Ljuger hon? Varför det?
7 nov, 2013 17:33 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Jaha! Läs eller något!!" kraxade fröken till mig. Jag gick tillbaka och satte mig bredvid Alex igen. "Läsa" sa jag och suckade medan jag plockade upp en tjock bok som hette "Harry Potter och fenixorden"
7 nov, 2013 17:38 |
|
Borttagen
|
Jag sneglade på hennes tjocka bok och tittade sen upp på henne.
"Jag har ingen bok." Sa jag. 7 nov, 2013 17:40 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Juste!" sa jag och sprang iväg till bokhyllan. När jag var där vinkade jag med händerna och menade att han skulle komma.
7 nov, 2013 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen