Smeknamn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Min kära fader kallar mig Grynkorven, min mamma kallar mig Ma Bichette (mitt rådjur) och Choupinette. Och Vildhjarta4ever kallar mig bara Od XD
Den som först listar ut vad jag heter får... Typ en miljard dollar 25 mar, 2014 19:45 |
|
Borttagen
|
Heter Frida och vissa kallar mig Frido. En eller två brukar kalla mig Frodo ibland för att retas. Annars är det bara Frida. o__o
25 mar, 2014 19:55 |
|
Arcade
Elev |
Heter Gabriella, det vanligaste är Bella, ser det mer som mitt riktiga namn. Gaby och Gabbe är inte ovanligt. Har ett par smeknamn från olika karaktärer oxå, t.ex Wayne, Sully och Mycroft.
25 mar, 2014 21:09 |
|
Borttagen
|
Det är mer ofta jag blir kallad Finnick än mitt riktiga namn ... bland mina närmaste vänner i alla fall xD
25 mar, 2014 21:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Ronja-Ponya har blivit en variant av kombon.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 25 mar, 2014 21:56 |
|
Fairydust
Elev |
Idag blev jag kallad Hedwig. Jag tyckte att det var lite kul faktiskt ^_^
Jag har sedan några veckor tillbaka börjat praktisera(?) på en ridskola två dagar i veckan. Nästa ingen där kommer ihåg mitt namn och de flesta kallar mig Hanna för enkelhetens skull. Men idag ropade stallägaren Hedwig efter mig ^_^ Sött. För informationens skull så heter jag Hannele. I don't wanna break these chains! 25 mar, 2014 21:58 |
|
Borttagen
|
Jag blir kallad Pling, Plingan eller fluffis... Eller plinganthefluff ._.
Oh, och så finns det en (maj VIP-friänd Zendaya Vem kan gissa vad jag heter? 25 mar, 2014 22:03 |
|
Zendaya
Elev |
Har ett tråknamn som ni får lista ut själva...
Blir kallad Mario just nu men förut blev jag kallad Marabou och Markovka. 26 mar, 2014 08:14 |
|
Majaluna
Elev |
26 mar, 2014 12:32 |
|
One True Hope
Elev |
26 mar, 2014 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen