Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Förlåt." Mumlade jag och såg ner i golvet.
29 okt, 2013 18:29
|
|
Borttagen
|
Jag ignorerade hans ord och grep hans hand.
"Varför var du tvungen?"
Frågade jag.
29 okt, 2013 18:32
|
|
Borttagen
|
"Min skapare håller på att bygga en armé och beordrade mig att skapa så många nya som möjligt..."
Plötsligt kom jag på en idé.
"Vill du rymma med mig?"
29 okt, 2013 18:37
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ögonbrynen.
"Men så kan du väll inte göra?!"
29 okt, 2013 18:37
|
|
Borttagen
|
"Nej... Men jag vill inte att du ska uppleva det stället."
29 okt, 2013 18:39
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 18:41
|
|
Borttagen
|
Jag tittade medlidande på henne.
"Du kan inte återvända till dem. Jag är ledsen. "
29 okt, 2013 19:13
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 19:16
|
|
Borttagen
|
"Nej. Din kost är människoblod...så det enda du kommer göra när ni träffas är att döda dem."
29 okt, 2013 19:18
|
|
Borttagen
|
Jag sjönk ner jämnsmed väggen på golvet la armarna om knäna och sålde ansiktet.
29 okt, 2013 19:21
|
Du får inte svara på den här tråden.